Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 9-12 år

For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
Små jenter i høyhelte sko
 23:26 29.10.2006
Blir like "sjokkert" hver gang jeg ser ei jente alder 10 - 14 år som bruker høyhelte sko. Har bare gutter i samme alderen selv, og ei lita baby jente. Kan ikke se for meg at jeg vil la henne bruke det når hun er i denne alderen.
Er det bare jeg som er gammaldags eller?
frukt
Sv: Små jenter i høyhelte sko
 09:46 30.10.2006
huff, helt enig med deg. Klart jentene vil "kle seg ut", men jeg synes foreldrene må stoppe de. Er så mange "wannabe" tenåringer som kler seg i små topper og høye sko....synes ikke de skal få lov jeg, oppmuntre de heller til å være barn litt lenger.
-bleieskiftarbeider-
Sv: Små jenter i høyhelte sko
 09:47 30.10.2006
Nei, vi er nok ihvertfall 2 som er gammaldagse her ja.
Har ei datter på 9 år, å i høst skulle vi finne støveletter til litt penere bruk til henne. Stor var min overraskelse når en av høstens støvelettpar var boots lignende støvler med både høy hæl og spiss skotupp. Disse støvelettene starter på str 30.
Selvsagt var det disse støvelettene mine datter ville ha, men det kom ikke på tale. Hun måtte nok nøye seg med et par uten høy hæl og rund skotupp.
Det som forundrer meg er at det er slike sko på markedet. Jeg mener at det er så viktig å ta vare på barneføttene og kjøpe riktige sko til voksende føtter.
Jeg har også i høst brukt mye tid på å lete etter ortopedisk riktige barnesko. Dette var litt av en utfordring siden dagens barneskomote ikke tenker på barneføttene, men utseende. Mange av de som arbeider i skobutikkene reagerer også på hvor lite det tenkes på barneføttene.
-Maja-
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------