Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Lesbisk/homofil

Her kan dere som er av samme kjønn og som skal ha barn/ har barn sammen utveksle erfaringer og sukk og både gi og få gode råd.
Dette er ikke et forum der man skal diskutere det å være lesbisk eller homofil i seg selv.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
En rigtig god inseminationsklinik
 13:22 17.10.2006
Hej alle.
Jeg er en dansk kvinde på 31 år. Jeg er lesbisk og lever i fast parforhold. Min kæreste og jeg forsøger at blive gravide på en fertilitetsklinik i Århus (www.diersklinik.dk). Jeg undrer mig over, at folk kun nævner Storkklinik og Vitanova. Er det fordi, de ligger tættere på Sverige. Vi har fået en helt utrolig god behandling på Diers Klinik: Man kan komme i kontakt med dem alle ugens dage og på alle tidspunkter, og de taler gerne en time i telefon, hvis man har brug for det.
Vi er ikke blevet gravide endnu, men fortsætter og håber det bedste.
friis75
Sv: En rigtig god inseminationsklinik
 12:56 2.11.2006
Tror bare det er at diersklinik ikke er så kjent i Norge enda..bare noen uker siden vi her i huset hørte det navnet for første gang. Men Stork-klinikken har vi jo hørt om i mange år her i Norge. Sikkert like bra saker de tre,Vitanova,Diers og Stork..virker i alle fall som det er folk som blir fornøyd alle steder. Og vi har brukt Stork,og også der får man også kontakt alle dager i uken,og også inseminering alle dager i uken. Supert! Lykke til alle som prøver!!!
dama til planleggger
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------