Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 9-12 år

For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
Stjørdal...
 13:05 9.10.2006
hei hei....
er det noen stjørdalinger hær? vi er en familie på 5 som skal flytte til stjørdalen. Lurer derfor litt på hvordan miljø det er der, hvordan skolene er, aktivitetstilbudet ol. Vi ønsker også å bli kjent med barnefamilier. barna våre er jente 1 år, gutt snart 4 år og jente 10 år.

med hilsen
jente 27-nå29
Sv: Stjørdal...
 19:39 23.10.2006
Hei!

Først vil jeg si, jeg er 15 år, og meldte meg på pga. ditt innlegg, har ikke tenkt å forbli medlem noe lenge. Ville bare hjelpe deg litt! :)

Jeg er i fra Stjørdal! Har bodd der hele mitt liv, og trives veldig godt! Selv bor jeg på Kvislabakken, som er litt utenfor sentrum.

Hvor i Stjørdal er det dere skal flytte? Uansett, skolene er stort sett fine, med godt miljø. Selv gikk jeg på Halsen Barneskole og nå går jeg på Halsen ungdomsskole. Barneskolene her er:

- Halsen barneskole
- Kvislabakken barneskole
- Skatval barneskole
- Lånke barneskole
- (Elvran oppvekstsenter)
- Hegra barneskole
- Skjelstadmark oppvekstsenter
- Haraldreina barneskole

Angående fritidstilbud, så er det lokale klubber i f.eks. håndball, fotball, kampsport osv. Vi har også svømmehall og en gymhall midt i sentrum. Når barna dine blir eldre kan de kanskje dra på Ungdommens hus eller kinoen..! :)

Barnehager er det også nok av! Veldig bra barnehager. :)

Så alt i alt: Stjørdal er en kjempefin "by" som ikke er for stor eller travel!

Og helt til sist! Trenger dere barnevakt, har jeg 3-4 års erfaring med pass av barn! Sitter fast barnevakt for ei jente på 2 år, ei på 1 år og en gutt på 6 år! :)

Vennlig hilsen,
Mia Birgitte, Stjørdal
email: mia.dahlstroen@ktv.no

PS! Bare å sende mail hvis du lurer på noe! Jeg er en seriøs og voksen 15-åring! :D
Mia-Birgitte
Sv: Stjørdal...
 20:44 4.11.2006
Jeg bor også i Stjørdal:) Flyttet hit for 3 år siden, da jeg begynte i 8. klasse. Jeg fikk raskt nye venner, og syntes ikke det var noe problem. Stjørdal er en fin koslig liten by, og jeg tror dere vil trives her;)

Er forresten en til barneskole her, Fosslia Barneskole. Det er en veldig fin skole, det er vel den nyeste også. Har visst fått veldig bra kritikk.

Keikantzu
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------