Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Festivaler og aktiviteter

Her kan dere tipse hverandre om ting å finne på med barna.

Hvis du vet om et arrangement så husk å legg det til i Aktivitetskalenderen!
Bowling..kjempegøyt:)
12:17 9.10.2006
min eldstegutt har alltid likt å trille ball.da jeg og min bror var liten kjøpte mamma og de barnebowlikng i plast og det har min gutt elsket så fant ut å prøve det virkelig nå når han har holdt på med de plast greien i et år.og det var kjempe gøyt.en veldig grei familie aktivitet så en søndag i mnd er det bowling dag hos oss....han blir 3 år denne mnd så alder er ingen hindreing.trenger hjelp til å trille ballen fort nok men blir flinkere og flinkere til mer han gjør det...
er morsomt å se at han begynner å få teken på det....
jeg har to prinser:)
Sv: Bowling..kjempegøyt:)
21:31 12.10.2006
Enig. Lillegull på 4 har vært på bowling mange ganger og det er jubel i stua hvis vi skal det. Han var senest i dag sammen med en kompis og pappan hans. Det er gøy å se og det er vill feiring hvis kula kommer fram til kjeglene. Sist fikk han mer poeng enn meg......hehe.....fått skikkelig dreis på kastinga nå lille mannen. En bowlingdag i måneden var en fin ide :o)
Rosalille
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)