For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
Føler dere at dere som foreldre blir tatt på alvor av skolen?
13:43 21.09.2006
Det står jo fint, at foreldre skal bli hørt når det kommer til barnas skolegang, men føler dere at dere blir tatt på alvor hvis dere tar opp noe med de? Jeg synes at de som regel jatter med, eller kommer med lamme unskyldninger hvis det er noe jeg ønsker å forandre i forhold til mitt barn. Tror jeg ikke gidder å bry meg noe mer jeg, for det blir jo aldri noen forandringer og man blir bare sett på som en hysterisk og brysom mor
Anonym
Sv: Føler dere at dere som foreldre blir tatt på alvor av skolen?
21:44 8.10.2006
hei. føler du det på den måten som er trist og bli avist så snakk med lærer. jeg selv gjorde det og har fått støtte der.
men er mye fra skole til skole, noen er bedre nn andre.
jeg tar opp ting med engang noe skjer der, er vår rett som foreldre.
klem
Andrea05
Sv: Føler dere at dere som foreldre blir tatt på alvor av skolen?
23:29 12.10.2006
Du må iallefall ALDRI gi opp!!
Si heller fra til læreren hvordan du føler det og diskuter saken enda mer, forklar dypere hva du mener for å unngå missforståelser. Ingen ting er viktigere enn våre barns skolegang, og det er vår jobb som forelder å se til at de får den beste oppfølging både på skolen og hjemme. Det legges langt større krav til oss foreldrene med hjemmelekser enn tidligere, men lærerne har fortsatt sin plikt å følge opp. Det er viktig med et godt forhold mellom skole og hjem.
frukt
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem