For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
Til alle dere foreldre som har en grense for hvor mange barnet deres kan ta med seg hjem!
14:11 6.09.2006
Tenk dere om! Ikke morsomt for hverken det barnet som ikke blir bedt med inn fordi "grensen" er nådd og heller ikke morsomt for det barnet som skal stå der og velge! Da er det bedre å si at nå er dere for mange så da kan ingen komme inn.
tingelingeling
Sv: Til alle dere foreldre som har en grense for hvor mange barnet deres kan ta med seg hjem!
19:54 6.09.2006
Enig! Ei venninne av meg fortalte nettopp i går at dattern hennes var den som ikke fikk være med inn når de 3!!!! som lekte sammen skulle inn til hun ene. 3 stykker var dem, og så får jenta hennes beskjed om å gå hjem, for det blir for mange inne! Er det mulig??? Stakkars jenter!! 7 år gamle de. Jeg blir helt sjokkert jeg.
Rosalille
Sv: Til alle dere foreldre som har en grense for hvor mange barnet deres kan ta med seg hjem!
14:52 30.09.2006
Da jeg var barn hadde vi det sånn at vi fritt kunne ta med 1-2 venner inn. Hvis vi skulle ha med flere måtte vi spørre mamma eller pappa først. Vi var 3 søsken, så det måtte noen ganger reguleres litt, er ikke alltid det passer med 12 unger i huset....Dette fungerte stort sett fint, mine foreldre var ganske tolerante og vi barna måtte av og til tåle at det ikke passet med så mange på besøk. Jeg kan huske en kveld min mor var ganske sliten og sa i fra, "Nå må alle som ikke bor her gå hjem til seg selv, så kan dere heller komme igjen i morgen"!
Og det er viktig å ha regler for barn på besøk, f.eks at alle er med å rydde opp før de går hjem etc.
planlegger
00:00 1.10.2006
Dette har jeg reagert på også. Gutta mine har to brødre til venner, og som regel så får bare en av de bli med inn, enda de begge er kompiser med hver av gutta.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem