Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 9-12 år

For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
Dere med gutter fra 8 år og oppover
 10:56 31.08.2006
Hva slags ting liker de å holde på med i fritiden? Synes det blir så mye tv-titting å spilling for tiden.Han får bare spille/se tv til avtalte tider og etter at han har gjort lekser osv.Tror vi er ganske strenge i forhold til andre.Ser ofte at kamerater har med seg Gameboy ut,det får ikke han lov til.Er de her og spiller,så må de skru av etter ca 1 time.Men da går de ofte til en annen og spiller el.Gutten vår liker ikke fotball,men går på svømming.
Rødstrømpe
Sv: Dere med gutter fra 8 år og oppover
 18:21 2.09.2006
Gutten min svømmer, sykler og spiller data/TV. Jeg har ofte tatt med han pluss en kamerat eller to på tur i helgene, med sekk og mat, litt klatring eller fjellturer. Det liker de godt, selv om jeg ikke er en friluftsfreak. Syns også det er kjekt å gå å bowle, bake med han, lese for han (selv om han kan lese litt selv) samt tegne.

Tror vi som foreldre må gi alternativ til data og TV samt sette begrensninger. Mine to har hver sine to dager i uken de får spille på PC eller gjøre annet datagreier.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------