Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 9-12 år

For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
Jente på overnatting?
 23:35 17.08.2006
Hei. Jeg er ganske ny her og har ikke vært så veldig aktivt med hittil. Men nå trenger jeg å høre deres mening i en sak. Min sønn er 10 år og i dag kom han hjem og spurte om han kunne få ha en av sine jente venner på overnatting. Min første reaksjon var et tvert nei, men etter å ha tenkt litt på saken så kommer jeg frem til at dem er bare 10 år og hva galt kan skje? Vi bor i en liten leilighet med to soverom og eventuelle overnattings(er) må sove i øverkøya på guttens rom. Blir kjempe glad for alle svar.
Koalawoman
Sv: Jente på overnatting?
 14:44 18.08.2006
;o) Tror nok det er oss voksne som reagerer mer enn ungene gjør.
Når man er 10 år er ei jente like mye kamerat som en gutt er det;o)
Både dattern min på 12 år og sønnen min har hatt overnattnings gjester av det motsatte kjønn.
Sønnen min har faktisk flere jente som venner enn gutter.
Tror ikke du skal være redd for dette, det er nok vi som har en litt mer voksen tanke gang ,hehe.
Er nok noen år igjen til trenger bekymre deg om dette:)
Bennylure&#9829
 18:57 18.08.2006
hei, tror ikke du skal bekymre deg enda om slikt. eg har en jente på 10 år som ofte er på overnatting hos sin beste venn, han er også her på overnatting og forge helg var det to gutte som overnattet. Dei fniser og ler og har det skikkelig artig, men dei deler ikke seng det vil dei heller ikke.
femmermam
 11:59 20.08.2006
Jeg takker så mye for svar fra dere to. Er greit å høre andres mening når man er usikker i en sak. Så takk igjen
Koalawoman
 23:58 26.08.2006
Hei hei.Har selv en sønn på 10år og han har hatt ei jente i klassen på overnatting,hun skulle ligge oppe i køyesengen og han nede,da jeg skulle legge meg så lå de begge to i overkøya så veldig søtt ut da.Jeg valgte å vekke sønnen min slik at han la seg nede.Tenkte selv det du tenkte og kom selv frem til at de er bare 10år og at en fikk stole på at de ikke finner på noe.

Men jeg tror at selv om de er bare 10år skal man ha det litt i tankene noen er mere modne og tidlig utvikklet og vet at sønnen min er nysgjerrig på jentene.En må bare se jenta/gutten an :)
rottgirl
 18:18 2.09.2006
Jenta mi er 12 år og har mange venninner, men også to guttevenner på samme alder. Den ene er sønnen til en venninne av meg, og de to har vært mye sammen både på ferie og ellers fra de var babyer. Den andre er en gutt i klassen. Jeg har ikke problemer med at de sover over! Men tror det er i ferd med å stoppe opp av seg selv nå. De begynner å syns det er litt flaut, redd for at andre i klassen skal få vite etc. Dersom de ikke "slutter av seg selv", så vil jeg i allefal ta en alvorsprat med datteren min når hun blir 13. Men egentlig så er dette greit enda.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------