Denne debatten er for alle som ikke er medlemmer av en kjernefamilie, og det er vel de aller fleste. Her kan du komme med hjertesukk og dele erfaringer med andre så mye du orker!
Her er anonymknappen tatt bort.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Åh, jeg er så glad!
15:42 14.08.2006
Nå har datteren min vært på ferie med pappan sin i to uker, og sambo (stefar) har gått og verket av barnelengsel, og vært like ivrig som jeg etter å veksle noen ord med henne når hun har ringt.
Hun kom hjem igår kveld, og vi spiste kveldsmat sammen alle tre, og frokost idag, før sambo måtte dra på jobbreise. Han kommer ikke hjem før etter at hun har lagt seg i morgen, og nå ringte han meg nettopp for å klage sin nød om hvor ille det var å måtte reise fra henne igjen, og at han ble rørt til tårer da hun sendte slengkyss i vinduet i dag morges.
Når jeg vet om alle som sliter med nye familiekonstellasjoner, føler jeg med bare SÅ UTROLIG HELDIG! Er det rart jeg vil gifte meg med den mannen...
ja, jeg savner jo stesønnen min når jeg ikke ser han på noen dager:) Men vi sees ofte, så det er når han er på ferie med mamman vi ikke ses på noen uker:)
Dette er bare et bevis på at det kan gå veldig bra med nyfamilier også:)