For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
Er barnet ditt i en KLUBB?
12:17 11.08.2006
Barna mine har så lyst til åbli med i en klubb ala Pennyklubben eller Boingklubben. Hvilke andre klubber fins det?
QOTSA
Sv: Er barnet ditt i en KLUBB?
22:28 13.08.2006
Gutten min er med i Boing, og snart skal den andre med og.. Det er vist gøy, personlig synes jeg de får utrolig mye søppel..
¨
=o)
ls&B
09:47 18.08.2006
Datteren min er medlem i TL-klubben. En flott klubb for jenter opp til 15 år. Hver pakke inneholder 2 bøker og en del stæsj, som er kult og som pynter opp på jenterommet. Eks: ramme med fjærkant til bilder, sminke, mobilholder, skoledagbøker osv.
De fleste pakkene koster 199,- men det kommer 4 spesialpakker hvert år som koster 234,-
sisselbo
09:15 22.08.2006
Sønnen min starter en masse klubber selv, alt etter årstid og hva de driver med for tiden... så andre klubber har vi ikke vært borti, nei. Men Beybladeklubb har vi hatt, og en slags beboerforening for landsbyen de drev og lagde seg i skauen i skolegården i fjor, og rampeklubber kommer og går, og "treningsklubben", og så videre. De har alle statutter og protokoller og det hele... og alt stæsj de vil ha lager de selv. Glad til, jeg...
sug lut igjen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem