Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Spiseforstyrrelser hos små og store

Her kan du komme med dine bekymringer og erfaringer rundt å ha et barn med spiseforstyrrelser, være bekymret for at du har det, eller rett og slett være spiseforstyrret selv. Dette er ingen slankedebatt!
Vennlig hilsen jordmor Siri
brekninger når baby'n på 8-9 mnd spiser mat med klumper
22:34 29.07.2006
er det noen som har tips for å lære min nydelige og vidunderlige sønn å spise mat med klumper? 6 mnd glass er ok,8 mnd brekker han seg og spyr voldsomt.. stakkars liten..
Anonym
Sv: brekninger når baby'n på 8-9 mnd spiser mat med klumper
23:36 30.07.2006
Hei! Vi sleit også med dette problemet og det vi gjorde var å mose bitene litt med ei skej... ikke sånn at de ble helt borte men bare så de ble litt mykere, så tok han det lettere. Om ikke det går kan du vente litt, så kanskje han er mer klar for dem senere. Det vil gå seg til skal du se.
Anonym
Sv: brekninger når baby'n på 8-9 mnd spiser mat med klumper
01:52 30.08.2006
Det er viktig å venne barnet til disse bitene, sakte men sikkert tar du større og større biter... Jeg ventet, fordi jeg var i den tro at min sønn skulle venne seg til det selv, og endte med ett barn med alvorlige spiseproblemer. Men det er jo veldig sjeldent det skjer da..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)