Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Testosteron vs. østrogen

Kvinner spør menn og omvendt. Det kan jo være noen spørsmål man har lyst til å stille til samme art som makkeren uten å bli hudflettet....
Lykke til!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen som kan hjelpe meg?
17:53 24.07.2006
Vi venter felles barn, har riktig nok ikke vært sammen lenge og det har vært en del frem og tilbake. Faren sier han er lei seg for sin dårlige oppførsel til tider og han ønsker å stille opp for barnet når det blir født og det tviler jeg ikke på. Han prøver å støtte meg nå også i svangerskapet, men jeg vet ikke jeg om støtte i svangerskapet betyr at han skal komme og gå som han vil (når han er her så er han gjerne noen dager), plutselig være fraværende en uke også komme tilbake og tro at alt skal være bra igjen. Jeg er veldig glad i han, og jeg har ingen tvil på at han kommer til å bli en god far, jeg har også tro på at vi kan få dette til bra i sammen, men nå i denne tiden jeg er inne i så har jeg ikke behov for å ha en fyr som stikker innom og forsvinner igjen... jeg trenger positiv oppmerksomhet, at vi gjør noe sammen, og at noe skjer... greit at det er inne i meg at ting skjer og sånn, men hallo jeg er da ikke syk, jeg er bare gravid!!

Jeg begynner å bli lei av å gå etter hans pipe hele tiden, jeg vil ha et liv og sånn er det, jeg venter mitt 3 barn og det er hans første... jeg skjønner at han har behov for å gjøre andre ting enn å sitte hjemme hos meg, men det har jeg også.... han tar ikke noe insiniativ til at vi skal gjøre noe sammen heller.. og om jeg foreslår noe så blir det stort sett nedstemt,. uff jeg hadde noe liknende i mitt tidligere forhold og jeg vil ikke ha det sånn igjen.

Hvordan kan jeg få det frem uten at han tar det ille opp? Jeg mener ikke å "kvele" han på noen måte og jeg er ikke avhengig av han, men jeg hadde nok satt pris på litt annen oppførsel!

Noen som har råd?
Anonym
Sv: Noen som kan hjelpe meg?
00:43 16.08.2006
Hvordan slette dette innlegget?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)