Dette er stedet for å dele erfaringer - og kanskje bli litt pirret også?
Med vennlig hilsen
jordmor Siri
Sex og graviditet.
21:09 23.07.2006
Jeg er rellativ direkte i kjeften, så tastene følger fort etter.
Derfor spørr jeg: hvordan er det å ha sex når man er gravid?
Da mener jeg når man blir litt diger. Blir man mere følsom dernede?
Hvordan reagerer mannen? Er de redde for å skade barnet?
Er dere som mødre redd for å skade barnet?
Føler man seg like sexy når man er gravid?
Er mannen..vel viser han seg å være like tiltrukket av deg når du blir stor og rund? Jeg mener....er han tiltrukket av deg, eller fokuserer han på barnet?
Ja...dette var de spørsmålene jeg hadde...
Håper det er noen som har et par svar :)
Mange blir ekstra tente ¨på sex når de er gravide, mens andre mister lyseten helt. Det skjedde med meg, men gubben fikk viljen sin allikevell i ny og ne, hehe.... Kunne være ubehagelig med sex, både før og etter at magen ble stor. Kunne få kramper i livmoren, og jeg var ekstra følsom helt innerst, så det kunne gjøre direkte vondt hvis han kom for langt inn.... Etter orgasme, kunne jeg ligge med kynnere hele natten.... Dette ble verre og verre utover i svangerskapet..
Ingen av oss tenkte at vi kunne skade barnet. Sambo tenkte heller ingenting på akkurat det. Han syntes også at jeg var kjempesexy med stor mage, og det syntes jeg selv også:)
Jeg er nå 5 mnd på vei, og vi har aldri hatt et kjedlig sex liv.Men etter at jeg ble gravid har jeg mistet lysten helt. Han var veldig nysgjerrig på om sex ville skade barnet i begynnelsen, men har vel nå skjønt at det ikke er noen fare. Sexy må jeg si at jeg virkelig IKKE føler meg. har lagt på meg 10kg. allerede. Underlivet føles annerledes og rart, og jeg klarer rett og slett ikke å nyte det. Da blir det også feil for meg. Jeg jobber i tilegg 100% og jeg må si at energi nivået er laaangt nede når jeg kommer hjem.
Et litt rotete svar, men prøvde bare å forklare hvordan jeg har det. Men husk; INGEN svangerskap er like..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem