Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Mine, dine og våre barn

Denne debatten er for alle som ikke er medlemmer av en kjernefamilie, og det er vel de aller fleste. Her kan du komme med hjertesukk og dele erfaringer med andre så mye du orker!
Her er anonymknappen tatt bort.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Mitt barn og ny samboer med felles barn!
 21:25 16.07.2006
Jeg har en gutt på snart 9år fra tidligere forhold. Som kommer til oss annen hver helg og alle ferier og fri dager på skolen. Har vært samboer en stund og vi har fått en gutt på 7 mnd. Ting fungerte greit før vi fikk felles barn. I ferien nå har det bare vært hakking og kranglig mellom han på 9 år og min samboer. De går ikke sammen. Min samboer synes alt han gjør et galt. Jeg vet jeg har skjemt han bort, så mye er min feil. Men vanskelig og oppdra en som bare er her annen hver helg. Noen som har noen tips?
tia73
Sv: Mitt barn og ny samboer med felles barn!
 18:38 17.07.2006
Hei:)
jeg er i nesten samme situasjon... jeg har en gutt paa 6,5ar og samboer har to gutter pa 10 og 13. sammen har vi nettopp fatt ei lita tulle:)
min gutt bor fast hos oss, men er hos far av og til... hans gutter er hos oss annenhver helg.
merker det er vanskelig med de guttene som bare er her annenhver helg, faar liksom ikke husroen. det er kjempekos aa ha de, men det blir saa sjeldent, slik at de rutinene vi har blir vanskelige aa folge...
spes for han paa 10. som vil ha ting paa sin mate hele tiden:)
jeg har mange ganger maatte ta meg selv i nakken aa tenke at det er jeg som er den voksne...
det gaar bedre naa, vi har vaert samboere i 3 aar.
det jeg har beg aa gjore er aa ignorere det jeg ikke liker av adferden og prove aa komme med positive innspill der det passer seg:)
fungerer nok bedre for meg enn for gutten, men det gjoer ikke noe, jeg slipper frustrasjonen:)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------