Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 9-12 år

For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
Jeg trenger hjelp fra dere med barn i skolealderen 6-12 år. (jeg har en skoleoppgave skjønner dere)
 22:04 4.07.2006
"Forskjeller på gutter og jenter...."

Fortell meg hva slags kjønn barnet ditt har, hvilke bøker det leser og hva slags hobbyer det har.

er bare en liten undersøkelse for å se om det er stor forskjell mellom gutter og jenter i den alderen.

På forhånd: TUSEN TAKK :)
kevins-mamma***♡
kevins-mamma***♡
Sv: Jeg trenger hjelp fra dere med barn i skolealderen 6-12 år. (jeg har en skoleoppgave skjønner dere)
 14:09 5.07.2006
Gutt snart 9; Leser Leseløvebøker som han låner på skolen samt tegneserier

Gutt snart 11; Hardyguttene og Narnia, spenningsbøker helst
ls&B
Sv: Jeg trenger hjelp fra dere med barn i skolealderen 6-12 år. (jeg har en skoleoppgave skjønner dere)
 09:03 7.07.2006
hei hei
har to gutter. Han på 9 år leser mest donald, men han har lest noen bøker. Da går det mest på faktabøker om dinosaurer eller barnebøker som f.eks: "Emil i lønneberget" (lengre verson), "Jakten på nyresteinen". Han har ikke funnet en fast sjanger enda.
Min andre sønn på 11 år er oppslukt av ville vesten- bøker. Han leser bare det når det gjelder bøker. "Davy Crockett", "Den siste mohikaner", "Når villdyret våkner" osv.
Begge to er lidenskaplig opptatt av fotball. De spiller selv både organisert og på fritiden, og i tilegg følger de intressert med på VM o.l.
Ellers spiller de playstation og tilbringer tid på pc`n. 11- åringen må følges med i forhold til bruk av pc siden han sitter for lenge/ for ofte etter mitt skjønn, hvis vi ikke setter grenser. 9-åringen velger lettere bort data og spill.
anne69
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------