Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Sex og samliv

Dette er stedet for å dele erfaringer - og kanskje bli litt pirret også?
Med vennlig hilsen
jordmor Siri
Berørings angst?
21:31 18.06.2006
Sliter litt om dagen med at min mann ikke liker når jeg blir intim og ønsker nærhet i form av å sitte i armkroken, klemme, kysse ol. Vi har sex, men denne er preget av mer teknikk enn nærhet, om dere skjønner? Ofte er det jeg som tar initiativ til dette, og under "akten" er han mer passiv enn aktiv. Har vært mye frustrert over dette og tatt det opp, med det resultat at han føler seg som en dårlig elsker og kjæreste - men han gjør ingenting aktivt for å endre det! Som et resultat føler jeg meg ofte avvist og jeg kjenner frustrasjonsnivået stiger. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal gripe dette ann uten å såre mannen i mitt liv?
zenz
Sv: Berørings angst?
19:11 14.07.2006
Ta saken i egne hender!

La han finne deg i sengen iført noe nytt og spennende undertøy! De har faktisk mye fint på Lindex. Stay-ups, hofteholdere, sexy bh`r...Ønsker du noe mere spesiellt eller ikke ønsker å handle i samme butikk som naboen din, så er Orion i Throndheimsveien i Oslo en knall forettning. De har veldig hyggelige og profesjonelle ekspeditriser. Og de har nett shop. (min venninde har jobbet der i mange år!)
La han finne deg i sengen med fastbundte hender, eller med leke håndjern.
Da må han foreta seg noe!

Ofte glemmer man å være nytenkende når man har vært sammen en stund. Tror det er viktig å sjokkere innimellom, overraske... Å skape litt mystikk å spenning dere i mellom tror jeg kan være fornyende på et litt "tamt" sexliv.

Forandring fryder! Og når sexen blir bedere så blir han som pudding i hendene dine, og mere berøring kommer av seg selv. Og da kommer nok komunikasjonen også.

Og så er det jo viktig å la han få høre at du likte at "han tok deg med makt"! Han tror han har overtaket, og du får det du vil.
Menn har et behov for å føle seg sterkere enn oss tror jeg.

Vel, jeg er for litt forandring innimellom!
I morgen skal jeg og min sambore på "pimps and hoe party" (hore/hallik party) til en venninde som har bursdag. La meg si det slik at jeg har et par ess oppi ermet når jeg og min samboer kommer hjem igjen... :)

God sommer & lykke til!
blomst25
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)