Dette er stedet for å dele erfaringer - og kanskje bli litt pirret også?
Med vennlig hilsen
jordmor Siri
Hvor ofte...?
19:28 7.06.2006
Samboeren min vil gjerne ha sex hver dag, men ærlig talt, jeg har ikke overskudd til det! Jeg har to barn og to bonusbarn som er her ofte. Jeg jobber fullt og er aktiv med alle barna. Når kvelden kommer så er jeg helt skutt!!
Når vi har barnefri annenhver helg så er det bare en glede å ha sex hele helgen, men ikke ellers føler jeg. Da orker jeg 2-3 ganger i uka.
Trodde jeg var temmelig normal, men føler meg litt utilpass fordi jeg ofte "nekter" gubben sex.
Uff..
Anonym
Sv: Hvor ofte...?
13:01 8.06.2006
Nei du har ingenting å være bekymret over - han får heller hilse på frøken høyre i det stille hvis hans behov er så sterke i fht til dine. Eller et annet forslag er at han er like aktiv som deg med barn og hjem. Kanskje han er det (skal ikke påstå at han er av den behagelige sorten) og likevel vil ha mye sex - da er du jo egentlig bare heldig. Tror jeg ville foreslått å møtes på halv veien - jeg orker ikke sex i kveld, men kom og ta en dusj med meg da vel - hvem vet hva det kan føre til. Kanskje han blir litt heldig likevel?
syrinella
15:56 8.06.2006
jeg vil gjerne ha sex hver dag.. mens samboeren orker ikke.. for han er det greit med en gang i uken... men jeg begynner å bli irritabel og slik hvis det har gått 2 dager uten... skulle ønske han kunne orke mer...
kommende mamms
21:01 12.06.2006
Har vel sex ca annenhver dag;-) Noen ganger sjeldnere og noen ganger oftere. Så snittet vil være annenhver dag. Kjempe fornøyd med det=)
Smurfemamma23
22:12 18.06.2006
Signerer kommende mams her :-)
zenz
22:04 19.06.2006
Ca. 1 gang i uka! Har to barn, begge i bhg.
Anonym
23:19 19.06.2006
Kanskje det blir 3 ganger i måneden. Vi er godt oppi 40-årene begge to, og er sånn i det daglige løpet veldig slitne av jobb, barn, kjøring til fritidsaktiviteter osv. Det blir sen legging sånn til vanlig, og sex trenger overskudd. Vet at det statistisk er lite, men ingen av oss (tror jeg) føler at det er en ørken. Ingen problemer med tenning osv, men det krever som sagt overskudd
Anonym
00:27 24.06.2006
Hver 3 dag omtrent. Det er helt greit det, skulle ønske det ikke var så rutine bare. Ingen overaskelser her i gården. Kanskje ikke så rart siden vi venter nr4 om 5 uker.
barbafru
13:06 8.07.2006
Vi tar det som det kommer. Ingen press fra noen av oss. Føler kanskje at det egentlig er for sjelden, men det blir nok oftere når barna er større, og kravene litt mindre:)
Anonym
08:14 14.07.2006
Oftere når barna blir eldre? Kanskje.. Jeg synes ikke det er særlig all right å ha sex når huset er fullt av tenåringer som ligger/sitter våkne til langt på natt.
Hmmm...
Jeg har sex så ofte jeg kan jeg. Gjerne flere ganger for dag.
Har tre barn...
Kan det ha noe med at kjæresten min jobber borte? Er nyforelsket hele tiden vi! ;)
Anonym
22:40 18.08.2006
Vi trøster oss med at vi har gått over til "kvalitet fremfor kvantitet":-)
Det er ikke fult så ofte med begge i full jobb, opptatte med å følge opp barna i fritidsaktiviteter på kveldene, ja, det går stort sett i ett fra kl.06-21.30. Ikke så mye overskudd igjen da. MEN, når vi nå har sex så har den aldri vært bedre i løpet av de snart 15 årene vi har holdt sammen!
Anonym
10:55 21.08.2006
Vi har sex ca 4 ganger i uka:)
Anonym
14:56 5.10.2006
Vi har sex ca annen hver dag.
Anonym
20:06 25.10.2006
her er vi veldig kosete om dagen, må bare ha værandre vær kveld, og det er så godt. Vi hadde en lang periode i sein sommer hvor vi gikk på vær vår kant å lurte på om vi skulle gå fra værandre, men nå har forholdet vårt fått seg en ny vår, det er så deilig. Så ikke for å skryte med når jeg ikke ha TR så har vi sex vær kveld ;)
Anonym
20:03 21.11.2006
Vi har sex så og si hver dag - om vi hopper over en dag, pleier vi å ha en to til tre ganger neste dag.
Hvordan vi skal klare det når vi får barn vet jeg ikke...
Grunnen til all sex er jo fordi han er med på sin del av ansvaret i heimen. Tror mange menn kunne tenkt seg litt om. Har man ikke overskudd, har man ikke lyst på sex.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem