Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Ut på tur

Her kan dere dele erfaringer og tipse om gode tur steder. Har du en skikkelig god erfaring må du også gjerne sende den til oss så kan vi lage en egen avdeling på dette etterhvert. Mail oss på redaksjonen alfakrøll barnetmitt.com
Vennlig hilsen jordmor Siri
MARMARIS,TYRKIA
20:36 5.06.2006
Har noen vært der? Vi skal være der i 14 dager(har aldri vært til syden så lenge), har dere noen tips om hva en MÅ oppleve når man først er der?
Greit å ha noen tips å ha i bakhand.
På forhånd takk :-)
lenawra
Sv: MARMARIS,TYRKIA
19:09 7.06.2006
Har vært der, og skal tilbake til høsten, denne gangen med barn:-)

Når du skal være der med barn, så ville jeg sjekka om det går noen busser til antalya for eks. Stor og fin by - har så vidt vært der. Ellers er jo tyrkisk bad en opplevelse, og vi var også på båttur. Nydelig, men husk faktor førti - det steeeeeker der ute. Bada i nærheten av noe helbredende vann - og tro det eller ei, foten min ble frisk igjen. Har ikke kjent noe til de smertene jeg hadde... Merkelig:-)
Ellers er det koselig å rusle litt rundt å se litt i bakgatene - og se det ekte tyrkia.Ta en dag i icmeler (ikke langt unna med Dolmus), klart og fint vann, litt roligere enn marmaris.
Var også i en by oppe i fjellene som het Mugla, der var det marked - spennende å se, ja. Har ikke vært i Pamukkale (bommullsfjellene), men det skal være en opplevelse.
Hmm... det var det jeg kom på:-) Kos dere!
tante bassa
Sv: MARMARIS,TYRKIA
19:28 9.06.2006
tusen takk. skal dit med to barn og en tenåring, så det var mange flotte tips.
lenawra
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)