Her kan dere dele erfaringer og tipse om gode tur steder. Har du en skikkelig god erfaring må du også gjerne sende den til oss så kan vi lage en egen avdeling på dette etterhvert. Mail oss på redaksjonen alfakrøll barnetmitt.com
Vennlig hilsen jordmor Siri
Danmark i sommer
17:06 4.06.2006
Vet jeg er litt sent ute, men jeg har så lyst til å ta med meg mann og datter til Danmark en tur i sommer. Er det noen som har erfaring fra hyggelige steder hvor man kan leie et hus eller en leilighet?
syrinella
Sv: Danmark i sommer
21:25 4.06.2006
Vi har flotte erfaringer med Skallerup Klit, det er et anlegg med masse feirehus - store vinduer, praktiske på alle måter - kort vei til endeløse sandstrender, til besøksgård med hest og dyr osv - og ikke minst: Til svømmebasseng som er oppe hele dagen. Verdt å sjekke ut. Skulle det være fullt der, ville jeg ringt dit og bedt om et godt råd.
Tobarnsfar
Sv: Danmark i sommer
11:16 14.06.2006
Det er veldig fint i Blokhus også; vi leide hus der i fjor gjennom Novasol.no, Sologstrand.no har også hus, i tillegg finner man Nordsøen Feriesenter der. Kjempefint for barn, fine sykkelmuligheter, strand osv. Vi koste oss veldig!