Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Sex og samliv

Dette er stedet for å dele erfaringer - og kanskje bli litt pirret også?
Med vennlig hilsen
jordmor Siri
klinkekuler....
17:28 2.06.2006
har faatt meg saanne kuler som skal vaere saa bra etter fodsel...
det jeg lurte paa var igrunn hvordan bruker man dem.... hehehe:)
er litt uerfaren og flau av meg....
Anonym
Sv: klinkekuler....
19:57 2.06.2006
Det er ingenting å være flau over. Begge disse kulene skal du putte i vagina, og du skal la tråden henge på utsiden (som ved bruk av ob). Det er litt ubehagelig i begynnelsen fordi du føler at de skal falle ut. Men det er da poengen kommer, da skal du knipe! Fungerte veldig bra for meg, når jeg først fikk vent meg til det.

Lykke til :-)
krikra
09:37 3.06.2006
men det er ikke noen traad paa de.... er det da vanskeligere aa faa de ut....? de kan ikke bli sittende fast el no....
spoer sikkert helt teit, men vil bare vaere sikker paa at jeg ikke gjoer noe dumt.. hehe:)
Anonym
19:24 3.06.2006
Nei, de forsvinner ikke oppover, heldigvis!
Det er ikke så vanskelig å få dem ut, selv om det ikke er snor i dem.
Lykke til, makes wonders for det meste:-)
Anonym
14:09 4.06.2006
Er dette for å trene på knipeøvelser? Hvor får man kjøpt disse kulene?
Anonym
06:47 6.06.2006
jeg fikk dem av min soester, som kjopte dem paa kondomeriet:)
jeg turte ikke selv... hehehe:)
og hun sa at det var for knipeoevelser etterpaa, jeg har slitt endel med urinlekasjer nesten gjennom hele svangerskapet, saa jeg haaper virkelig de hjelper:) sikkert ikke dumt for sexen heller:)
Anonym
13:10 10.06.2006
De små (uten snor) detter jo ut når man ikke kniper, så trenger ikke være redd for at de ikke kommer ut igjen, de er ganske tunge ;-)
Så lenge du ikke bruker dem når du turner og står på hodet, så skal jo det gå greit... hehe

Jeg kjøpte dem på homeparty via Xcite (www.xcite.as)
Ikke alle som liker å gå inn i butikken og kjøpe utstyr.. hehe

Klem, Maria
mamamaria
19:14 14.07.2006
Orion sex shop. På alle dido partys. Sikkert på kondomeriet i byen også. Alle jenter/kvinner/damer som ikke har vært på dildo party, burde virkelig prøve det! Samle venninde gjengen, sprette en flaske vin, og slipp deg løs!
Det er kjempe morro, og du er garantert nye magemuskler etter en time med konstant fnising!
blomst25
00:38 12.12.2006
Jeg kjøpte sånne etter første fødsel, me har fortsatt ikke prøvd de. Kanskje jeg skulle teste de?

Du anonym, (hovedinnlegger) har du prøvd de nå? Hva syns du?
nemi_137 *tingeling*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)