Ser en del kjente DB-nick her, men ikke alle er like kjente.
Ivrige DBere?
DBere ut av dvale?
eller helt nye?
bare nysgjerrig.....
PrinsesseSjefen
Sv: Tidligere DBere, eller helt
23:08 31.05.2006
tidligere diber men tror jeg boikotter det nå,blir bra her tror jeg,du da?
konemor
23:15 31.05.2006
Er også tidligere Dib,er :) Men har vært i dvale noen mnd nå ja. Datt plutselig forsiktig inn igjen for noen dager siden. Men nå synes jeg denne siden virker veldig ålreit :)
Rusketuska
23:26 31.05.2006
Jeg er også bim- og dib-tilhenger. Tror at jeg kommer til å gå over til å bruke Barnetmitt mer etterhvert som vi blir flere her. Er jo i gang, da.
blond
23:37 31.05.2006
Det begynner å bli en stund siden det var baby i huset. jeg liker både at stoffet på denne siten passer bedre med min / vår situasjon, men faktisk også at annonsene treffer meg mer i solar plexus. Det tar selvfølgelig litt tid før det "fosser" med innlegg slik som på BIM og DIB, men dette her tror jeg på. Dessuten tror jeg at det kommer til å bli en del menn inne her - i alle fall flere enn på de to andre sitene.
Tobarnsfar
23:45 31.05.2006
Det ville vært fint om det kom flere menn her. Får inntrykk av at det er 10-15 menn som bruker dinbaby-sidene og fortrinnsvis Kranglesiden, slik at de fleste drukner i havet av kvinnfolk... Hadde vært fint om det ble mer balansert her. Du får tipse alle menn du kjenner om BarneMitt...
blond
06:39 1.06.2006
Tror jeg hopper fra DB og inn hit. Passer bedre siden det faktisk begynner å bli en stund siden lillegutt var baby. Så dermed kan jeg vel kalle meg tidligere DB'er:0)
Hera
07:03 1.06.2006
Halloisen! Er helt fersk kan en vel si, har venta ei stund på et bra forum for oss som har eldre barn. Håper å kunne fortsette å dele erfaringer, sorger og gleder på dette forumet:-)
Er inne på BIM endel, da vi prøver å lage en liten attpåklatt hehe men er ikke aktiv på forumet sånn sett enda.
nikitail
08:19 1.06.2006
Tidligere bim - har vært en del inne på dib, men ikke blant de mest aktive til å skrive innlegg. Kommer nok til å bruke både dib og bam heretter.
Flott med en side som denne!!
nine-71
08:59 1.06.2006
Er DB-er på min hals..... og kommer nok til å være der lenge ennå...
Har nemlig baby på 2,5 mnd - i tillegg til min nå akk så store 3-åring!!
Kommer nok til å være begge stedene, tenker jeg..
Lurifaksmammaen
09:10 1.06.2006
Jeg har bare lest litt på DIB tidligere, og ellers holdt mest til på BIM da vi jobber med babyprosjekt (mistet, og prøver igjen)
Ninni35
09:31 1.06.2006
Jeg kommer til å være både her og på DB i og med at jeg har en fot i begge leirer.
miamaja
09:50 1.06.2006
Er en del på DB også siden jeg har ei datter som er 9 mnd, men er spent på denne siden som helt sikkert passer bedre for dattera som er 4:)
♥ Elbajo♥
18:38 1.06.2006
Bruker BiM & DiB men har nok liggi litt i dvale av forskjellige grunner, Bam tror jeg nok at jeg kommer til å bruke flittig ;-.) Siden jeg har en datter på 3,5år i huset=)
Carina83
18:44 1.06.2006
Jeg har vært *kremt* en del både på Kranglesiden og på Skravlesiden på DIB det siste året - før det visste jeg ikke om at siden eksisterte. Kranglesiden har stor underholdningsverdi enkelte kvelder - andre kvelder ikke. Kommer nok til å være begge steder tror jeg. Har både små og litt større barn (tre stk fra snart 1 år til snart 8 år).
Foreløpig så tror jeg at jeg kommer til å trives godt her. Er en del tema med de litt større barna som faller i fisk inne på DIB fordi mange har bare småtasser.
Darth Vader
18:54 1.06.2006
Er litt på DiB, og litt her jeg da :o)
Har vært DiB`er siden januar, før det var det BiM....
Nå har jeg jammen blit en BaM`er også :o)
·:*:· ·:*:· Mimas·:*:· ·:*:·
19:10 1.06.2006
Jeg har holdt til på DB siden november i fjor, kommer nok til å være litt begge steder siden jeg både har en baby + ei jente i 1. klasse. Ser jo ut som om dette skal bli bar, bare få litt mere tid på seg så blir vi nok mange her inne også:o)
MariaPus
19:13 1.06.2006
En tidligere DIB som har kommet ut av dvalen...
Brienne
19:18 1.06.2006
Er på BiM jeg til vanlig.. slitersiden, assistert befruktning og skravlesiden. Gleder meg stort over at det er et forum for de eldre barna , da jeg har ei selv på snart 6 år.
♥Bula♥
19:50 1.06.2006
Jeg har vært på dib siden Nov.- 04. Dette forumet passer meg kanskje bedre, i og med at jeg har to barn på 11 og 5 år =)
tåa =)
23:00 1.06.2006
Nope, ikke fersk jeg heller. Jeg er en gammel traver fra DB.
Lillefot
23:08 1.06.2006
Pleier å være på andre forum egentlig. Når det er tregt andre steder, er det greit å skrive litt andre steder som her.. :-)
Qasisis
23:13 1.06.2006
e ikkje den så skrive så møkje..men hoppa inn på bim tilfeldig når eg va 6 mnd på vei og har vore der inne å lest sio..hehe..dib har eg vore litt inne å lest men ikkje så møkje skriving...:)
kjekt å lesa og..;)..så går kveldane så møøøkje raskere:P
Benemor
23:11 1.06.2006
Jeg er DB bruker og jeg kommer til å fortsette med det. Men jeg kommer også til å være her. Har barn fra 7 mnd og opp til 14 år.
Hemi
23:14 1.06.2006
Jeg var veldig ivrig, men datt litt i dvale... ble litt mye babyprat for meg... så jeg er ikke ny, men nicket er nytt;o)
Sokketrollet
10:34 2.06.2006
jeg er tidligere BIMer...er nå DIBer...=) men har byttet nick et par ganger på veien....
Madeleine&Oscar
11:27 2.06.2006
jeg er BIMer da jeg for tiden er 38 uker på vei. Har en fra før, men han er 10 år blitt, så det er ikke mye jeg har vært på DB, men har tittet inn i ny og ne.
frøken trøtt...*venter jente*
18:58 2.06.2006
hei jeg beg paa bim for noen mnd. siden, er i uke 38:) men har en gutt paa 6,5 aar og en samboer som har to gutter paa snart 10 og13:)
foler dette forumet passer bedre for meg:)
mari-sofie
21:34 2.06.2006
Har vært både på bim og dib, men er ikke av de mest aktive. Kommer nok til å være både her og på dib en stund framover. Passer nok best på denne siden, da jeg har barn på 10, 4 og 1,5 år.
trøndermamma
22:06 2.06.2006
Hei.
Jeg begynte på bim høsten-02,så over på dib mai-03.. Hadde da thessa78 som nick lenge.. Er ikke av de som skriver mest der inne..tror ikke så mange husker meg..
Er nå litt inne på bim igjen,siden vi prøver på nr 2.
Blir nok mye her nå,siden Silje er blitt 3 år nå.
Siljesm@mm@
22:20 2.06.2006
Hei:) Har vært inne å skikket på alle sidene lenge. Men begynte ikke å skrive før etter nyttår,inne på Dib.
Virker greit her inne,håper det blir masse liv her:) ...er ikke så flink selv da,det går litt i berg og dalbane:)
rucola
10:20 3.06.2006
Jeg har vært både på BiM og DiB, og da jeg har to gutter på 2 og 9 kommer jeg nok til å fortsette på DiB en stund til.
Men det ser bra ut her også, så jeg vil sikkert være på begge forumene.
Mor til to gutter
22:13 5.06.2006
Jeg var først på BIM og flyttet over til DB etter fødselen. Nå har jeg ikke vært der en stund siden jeg følte at jeg vokste ifra det stedet siden jenta mi snart blir 5. Ypperlig at dette stedet ble åpnet for oss med større barn.
emin
22:19 5.06.2006
Var masse på BiM og DB under og etter første svnagerskap, fant veien til SM og NM under neste svangerskap, og nå er jeg her. :)
Jeg er tidligere dibber, blir nok å være litt på dib en stund til, men da hører jeg nok bedre til her,ja. har en gutt på snart 8 og ei jente som blir 3 i november.