Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

BarnetMitt: 9-12 år

For dere med barn mellom ni og tolv år. Her kan dere diskutere og utveksle erfaringer.
barneselskap
 18:53 21.05.2006
eg ska ha barneselskap me 21 ville gutter på 9 år!!!
Kan noen gi meg noen goe tips om ka eg kan gjør for å aktivisere de??
For å være heilt ærlig så hate eg barneselskap, kan ikkje forklare koffer.
Sv: barneselskap
 22:13 21.05.2006
Det er et åndsvakt pes, men veldig gøy også. Men med 21??? Oj, da har du bare to valg: utendørs eller gymsal.
Gymsal er totalt sjølgående, du tar med maten og arrangerer (med stenhård hånd) et par tremannsstafetter, resten fikser de sjøl bare det finnes tauer, kasser og baller. Husk fløyte (kødder ikke, vi gjorde dette ifjor, og det eneste jeg savna var fløyte, for de hører ikke når de først er i farta).
Utendørs kan du ha masse stafetter, la dem bruke kroppen mest mulig. På gressmatte kan du fx ha "full mann"-stafett, der man skal løpe ca 15 meter, holde fast i ei tom brusflaske som står på bakken og løpe ti runder rundt den, så sjangle vanvittige tilbake. (De faller som fluer!)
Og stafett med premie til rareste måte å bevege seg på, krabbe-etapper, hinke-etapper etc.
Husk at ingen bør ha veldig pent tøy, og maten bør være enkel - bestill pizzaer og ha boller og muffins eller noe sånt. Det blir knall gøy, stor suksess her i alle fall (vi var 14).
Lykke til!
sug lut
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------