Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Noen som tror jeg kjeder meg idag eller bare har forferdelig lite å gjøre på?
17:55 8.02.2010
hehe..

Jeg er syk og sengeliggende.. Og bobler over av innebygget energi.. Og ble så glad når bam virket som det skulle igjen..Eier ikke tålmodighet når det gjelder slike ting..
gla*jenta-Kokkeli:)
Sv: Noen som tror jeg kjeder meg idag eller bare har forferdelig lite å gjøre på?
22:03 8.02.2010
Jeg sier som ole brumm ja takk begge deler.

Du må ha masse god bedring!! =D

moota m storesøster&lillebror
Sv: Noen som tror jeg kjeder meg idag eller bare har forferdelig lite å gjøre på?
22:50 8.02.2010
fint at noen tar et skippertak her inne innimellom iallefall. Du får ha god bedring!!
storebror og knerten
09:19 9.02.2010
Ha Moota.. Det er min filosofi også.. Jatakk begge deler..:)

Takk for bedringsønsker. Er mye bedre idag, så nå håper jeg å få gjort litt rundt om i huset. Vasket og ryddet det så i helga og da er det så kjedelig når det flyter over igjen bare i løpet av to dager..

Ha en flott dag:)
gla*jenta-Kokkeli:)
22:18 9.02.2010
Sånn sett er det herlig å bare ha en liten leilighet!! =D

Et tak med støvsuger/mopp og svippe over bad og kjøkken så er det jo rent igjen. Gjort i en fei! =)
Selv om det er veldig kjipt når eg skal begynne og herlig når en er ferdig uansett hvor stort det er.

Godt at du er på bedringens vei! =)

moota m storesøster&lillebror
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------