Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Går dere mye på kino med barna?
17:50 8.02.2010
Vi gjør ikke det. Mye fordi det er så dyrt, men også fordi vi ikke kan gå hele familien. Så blir liksom en voksen og to av barna..

Men er kjempekos når vi gjør det. Den siste vi så var Olsenbanden jr. Selv om den ikke fikk så gode kritikker så syntes vi den var helt topp. Lo og lo gjennom hele filmen både store og små:)
gla*jenta-Kokkeli:)
Sv: Går dere mye på kino med barna?
21:27 8.02.2010
Her har me bygdekino kvar14 dag. Da er me som regel tilstede. Siste me såg var også Olsenbanden. Storkosa kon her au:O))
aimai
22:53 8.02.2010
Nei, tror faktisk jeg har vært max 1 gang på kino med eldstemann(9år). Har aldri vært på kino med lillemor(4år). Eldste har vært noen ganger alene, og jeg har fått min bror til å gå med han 1 eller 2 ganger.
storebror og knerten
05:52 9.02.2010
Innimellom.

Vi saa Alvin and the chipmunks for et par uker siden sammen med de to store og naa kommer badde shrek og et eller annet om en gutt og en drage i 3D saa da skal vi ta dem paa det.
Onemorepls,Queen of Khalifa
20:27 9.02.2010
Nei vi går ikke ofte på kino, 2 ganger er det meste vi har vært på kino på et helt år å det er fordi det er så dyrt. Om vi alle skal på kino koster det jo nærmere 400,- kr bare for bilettene og når vi først går på kino blir det gjerne litt brus og popcorn også ;)
✿Lene~mor til to✿
01:37 10.02.2010
Nei, det er sjeldan gitt. Elskar film og kino, men det blir dyrt. Enten så er det buss til og frå by'n (drøyt 200 kr viss begge voksne skal vere med), eller så er det bil og bompengar og parkering - mykje same prisen. Og så kostar kinobillettene i underkant av 100-lappen pr stykk. Og viss ein så skal ha popcorn og brus i tillegg så må eg plutseleg ha begge ungane i barnehagen og begynne å jobbe fullt :-p

Har vore på kino med eldste ein gong, saman med tanta mi. Vi såg Gubben og katten - glemligheter, og den var kjempesøt.
Ranveig R
13:27 10.02.2010
Nei, kan ikke si at vi er dem som sliten stolene på kinoen mest. Nå er det ikke alltid det er barnefilm som passer oss her på bygdekinoen og skal vi ta bussen inn til byen så blir det fort veldig dyrt å gå.

Jeg og sønnen skal avgårde på kino på søndagen som kommer, da skal vi se Pelle Politibil. Hvis vi får billetter da. :o)
Fru HottenTott
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------