Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Har du og ditt barn vært aktivt i helga?
17:03 8.02.2010
Eller har dere sett for mye på tv?

(inspirert av tidligere debatter;)

Vi har vært helt greit aktive i helga. Barna har lekt masse i snøen, lekt masse med venner. Og vi har fått pusset opp masse i huset, vasket og ryddet (slik usynlig rydding i skuffer og skap..) Og jeg har måkt snø så jeg kjenner det i ryggen.. Men er deilig å kjenne at en har brukt litt muskler..
gla*jenta-Kokkeli:)
Sv: Har du og ditt barn vært aktivt i helga?
22:48 8.02.2010
Ja, jeg og lillemor var på skitur i går, og i dag og, men det regnes vel ikke som helg.
Vi har da gått i 1 time ca. Er jo kjempebra til en 4 åring å være.
storebror og knerten
09:20 9.02.2010
Ja det var veldig bra til bare å være 4 år!!
Deilig å kunne gjøre slikt med barna:)
gla*jenta-Kokkeli:)
10:05 9.02.2010
så var vi forøvrig i basseng på fredag, så vi har jo vært veldig aktive egntlig, i allefall i forhold til det vi bruker å være;)
Ja, deilig å komme seg ut en tur i forhold til bare å være inne. Hun ville gå på ski til barnehagen i dag, så da fikk hun det.
storebror og knerten
20:11 9.02.2010
Jeg jobbet senvakt på lørdag og tidligvakt på søndag så derfor har vi ikke vært ute i helga. Så i helga har vi faktisk bare slappet av, blir sånn når man jobber.. Men ungene mine har jo kun fri og hviledager på helgene så da er det deilig for dem å få slappet av for ellers er dem veldige aktive hver eneste dag og de helgene vi har fri er vi jo ute ;) Til helgen skal vi i akebursdag, det ble ikke noe av forrigegang pga det var 15 minus ute, men nå er det bare 5 minus ute så da krysser vi fingrene for at det fortsetter sånn for da kommer vi til å være ute hele dagen både lørdag og søndag ;)
✿Lene~mor til to✿
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------