Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

Hvor går ferien i år...?
23:51 2.07.2009
eller, hvilken ferie blir det? bil..., båt.., hotell..., hytta... , syden...., fjellet... weekend, eller bare hjemme FERIE??

Vi har ingen planer, kanskje en langhelg i byen, og Tusenfryd...
h@ppy med prins og prinsesse:)
Sv: Hvor går ferien i år...?
11:26 3.07.2009
Vi drar til Dyreparken i Kristiansand om 12 dager :)
Lenemor til to
11:59 3.07.2009
De blir 2 dager i Dyreparken m/ Kaptein sabeltann show og en natt på Nohas Ark.

Så skal vi 5 dager i Danmark med Legoland og Løvepark skal ligge på Hotell.

Ellers blir det hjemme, båt og strandliv tenker jeg.
Mamma til gutt 05
15:32 3.07.2009
Vi skal ha hytteferie i år, på fjell rundt omkring...
Fru HottenTott
15:34 3.07.2009
Vi har ekstremt lang ferie i år, HELE skoleferien.
Vi var på hytta til i dag morges, da pakket vi og reiste hjem. På mandag reiser vi til Hellas og blir der 2 uker, der har vi leid stor leilighet på et sånt leilighetshotell.

Så skal vi til Legoland med et vennepar, blir nesten en uke i Danmark. Der har vi leid hytter ved siden av hverandre.

Og helt på tampen skal vi på kjærestetur til København, mannen min og jeg. Langhelg på hotell :))))

I august begynner jeg og jobbe litt, og det gleder jeg meg veldig til. Da skal mannen min være hjemmeværende husmor!
metaMORfose
16:11 5.07.2009
Jeg har vel allerede vært på ferie, tror jeg. Forrige helg tok jeg med ungene og søsteren til mannen min, så dro vi til Atlantic Beach. Var der bare ei helg på hotell. Men det er eneste ferien vi skal ha. Vi kommer til å ta dagsturer, og kanskje ta med oss teltet og campe hos svigerrinnen min senere, jeg og de to yngste. Får se
=o)

Jeg er impulsiv, så hvem vet. Kan bli en og annen utflukt, ja =o)

hilsen nordlyset
(litt anonym i dag)
Anonym
18:25 5.07.2009
I motsetning til hos dere nordlyset, har vi ikke startet å tenke ferie helt ennå, for det går "ei kule varmt" i bedriften hos oss fra slutten av februar til første uka i juli. Så da er det heller slik at barna trekkes med i arbeidet! Eldste gutten, knapt 12 år, hadde akkordarbeid forrige uka og var sikkert på kontoret sammen med oss 35-40 timer (arbeidet var vurdert til 30 timer for voksen, ufaglært arbeidskraft, men slik arbeidskraft fikk vi ikke etter skoleslutt i år). Og vi må være tilstede hele juli måned før vi kan reise bort på ferie, mer enn for helga. Men lørdag/søndag kan det saktens bli en teltovernatting, særlig for guttene som i år for første gang får lov til å telte på egen hånd! Og når man er "langt" inni heia etter en halvtimes gange fra oss......

Ellers går ferieturen i år (som i fjor og fjorfjor, og "alle år før det"....) til hytta vi har familiepart i på fjellet. Her blir det det " villmarksopphold" 2. - 13. august. I tillegg blir det en tur sommerleir i menighetens regi for eldstegutten 13. - 16. august. Yngstegutten hadde sitt leiropphold St Hans-helga.

En ferietur i november/desember blir det også. Tidspunkt er ikke bestemt ennå, men det blir sannsynligvis en tur fra onsdag kveld til mandag middag. Dansk campingferie på hytte av typen super-de-lux! I år som i fjor som alle år før det...... Men nærmere detaljer her bestemmer vi ikke før i slutten av oktober eller så.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------