Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Skravlesiden

SLANKETRÅD!! Noen som er med? jeg begynner i morgen.
20:40 30.06.2009
flere enn meg som skal slanke seg?
jeg begynner for fullt i morgen med sunn mat og trening. Å masse VANN.

kanskje vi kan motivere hverandre??

:)
.... ♥ ♥ ♥ ....
Sv: SLANKETRÅD!! Noen som er med? jeg begynner i morgen.
21:59 30.06.2009
ja jeg er veldig med. Vi har prøvd på dette før her inne. Og jeg følte at det var bare meg som pusha på her inne og førte tråden videre.. Det dabbet til slutt helt av.. Jeg har slitt med vekta etter jeg har fått nr tre sist høst.

Begynte for alvor igjen igår med sunn og god mat, og trening. Nå er det alvor.. Jeg har altfor mange kg som jeg drasser rundt på.

Hva slags motivering tenkte du på`?
gla*jenta-Kokkeli:)
11:32 1.07.2009
Hurra, jeg har fått meg en slankevenn:)

Motivering..hmm...si d..vet ikke jeg.. Forslag?

Tenkte vel bare å minne hverandre på å drikk masse vann. Prøve å unngå store utskeielser,og å bare være motivert:)

Kanskje vi kan ha en dag i uka der vi forteller hverandre hvordan d går?

Hvordan er formen i dag?
Jeg er klar som ett egg:) hehe

hva blir d til middag i dag?
.... ♥ ♥ ♥ ....
22:27 1.07.2009
Jeg har veie dag hver fredag jeg. Så kan jeg liksom kose meg litt i helga tenker jeg..

Ja kan godt sende motiverende meldinger til hverandre. Nå reiser jeg på en liten ferie og kommer tilbake på mandag. Så da har du en jobb fram til da. Drikke masse vann. Planlegge ut maten du skal spise i løpet av dagen. Det er jo veldig viktig og ikke spise for lite heller. Da bare binder kroppen seg og ingenting av den forsvinner.

Her hadde vi fiskesuppe til middag idag. Jeg får en ufordring nå til langhelgen da jeg skal på hytte/jentetur:) Men skal prøve og få gått noen gode turer så hjelper det jo godt på.

Og ikke la det gå mer enn tre timer mellom hver gang du spiser. Om det blir for lenge mellom to måltider pass på og få i deg ett mellommåltid, som f.eks frukt, ett par knekkebrød, yoghurt, e.l.

Lykke til, jeg er også veldig giret. Og jeg merker jeg klarer dermed og stå imot en god del snop og fristelser.
22:45 1.07.2009
veiedag på fredag er lurt :)

Vann skal bli sjef :)

Husk at du også har en jobb fordi om du er på ferie;gå turer!! :)

Go tur:)

Skriv hvordan turen har gått på mandag. :)
.... ♥ ♥ ♥ ....
08:03 2.07.2009
jeg har tyvstartet, jeg da:) for jeg bygynte når den andre tråden holdt på...så begynte 1. feb..... men holder på ennå :o)

jeg veier meg på mandag, men har i ettertid tenkt på at det kanskje har vært lurere å eie seg på fredag....:) men det kommer jo egentlig på det samme, bare det blir på samme tid og dag i uka....
h@ppy med prins og prinsesse:)
08:42 2.07.2009
så flink du er :) Hvordan har det gått disse mnd da?
.... ♥ ♥ ♥ ....
15:13 2.07.2009
ja jeg vet jeg har en stor jobb foran meg og en stor utfordring nå som jeg skal på ferie. (reiser i ettermiddag). jeg veide meg idag siden jeg er borte i morgen. sist gang jeg veide og målte cm var 13.juni. og siden den gang hadde jeg gått ned 1,9kg og 13 cm.(måler meg veldig mange steder da, ikke bare de mest strategiske..) Så er fornøyd med det. Jeg var på vekta sist uke, så det som jeg har gått ned har jeg nok klart den siste uken, nå er jeg i full gang.. De andre gangene har jeg aldri kommet i gang i det hele tatt. Men sprukket allerede første dag..

Jeg skal innrømme at jeg har ca 22 kg jeg vil bli kvitt, så jeg har laaang vei og gå..Sukk.. Skal si at så maange kg har kommet snikende.. Jeg har jo lagt merke til at jeg har lagt på meg, men det har kommet litt nå og litt da mellom graviditeter og ellers ting som har skjedd i livet..

Lykke til videre, og god helg til alle sammen:)
23:22 2.07.2009
Det har gått overaskende bra:) det er første gang i livet at jeg har gått inn for å gå ned i vekt, og siden 1. feb har jeg blitt 31 kg lettere...:)))

Jeg spiser vanlig mat, men i mindre doser. Har som motto at jeg kan spise alt, men med måte...:) Har FRIDAGER på lørdager (uten den, hadde det ikke gått) MÅ ha middag hver dag, for det er jeg så glad i, og spiser ALDRI etter kl 18 på kvelden...mye frukt og pepsi max...hehe:))
Pepsi max er "slankebrusen" min, og kaffe:) (kalorifritt)
01:38 4.07.2009
så flink du er h@ppy :) 31 kg er jo kjempebra;)))
Hvis du fortsetter i det tempoet der så forsvinner du vel snart ;)
skal du ned mere eller stopper du nå?

har en fridag jeg også:) litt må man unne seg:)

God helg:)
.... ♥ ♥ ♥ ....
01:33 4.07.2009
så flink du er glajenta:) 22kg skal du klare :)
Jeg har 12 som skal bort, men det er 12 trege kg.......men SKAL klare det:)

GO HÆLG!! :)
.... ♥ ♥ ♥ ....
00:21 5.07.2009
Ja, det klarer du sikkert:) Hadde godt tenkt meg å få bort, minst 10 kg til, før jeg er ordentlig fornøyd..... men nå begynner det å gå skikkelig treig...:)
23:01 6.07.2009
Så flink du har vært happy!!!!! 31 kg siden 1 februar vil jo si ca 1.3 kg i uka i gjennomsnitt. Det er jo helt imponerende!! Jeg har ikke beregnet at jeg skal gå ned så fort.. Men blir jo selvsagt veldig glad om jeg blir det da. Men skal være tålmodig om det tar lange tid også. Nå er jo sommeren her allerede og har vart lenge. Og det var den jeg grudde meg slik til, gå rundt slik jeg ser ut nå. Veier 25 kg mer nå enn da jeg ikke hadde barn. Det er skremmende!!

Gikk sånn gansge greit i helgen. Spiste masse god og sunn mat. Fikk veldig mange tips om andre til god og sunn mat, så lærte fakisk veldig mye også da. Gikk noen turer, men spiste også litt snop. Men summa summarum klarte jeg meg veldig bra til å være på ferie:)

Jeg skal veie meg igjen på fredag, har planer om å få trent noe før da. Maten har jeg klart meg veldig bra med idag. Har spist en del grønnsaker, frukt og annen god mat. Har holdt meg vekke fra brus, men puttet to sjokolade biter i munnen. Men det må jeg nok ha sånn av og til. Bør nok holde meg helt unna snop i ukedagene, men sjokolade er jeg veldig svak for da.. så sliter med den.

Lykke til i uka som kommer, så snakkes vi kanskje i denne tråden igjen, (eller ny tråd) på fredag?? Er dere med? Så har vi alle en jobb og gjøre før fredag.

1. drikke vann
2. spise små måltider og regelmessig
3. trene..

Stå på, vi er bare best:)
19:52 7.07.2009
Jeg er så glad og lykkelig, og veldig fornøyd:))

Spiser kanelkapsler for å holde gotterisuget på avstand, og det har nok hjulpet meg MASSE. den holder blodsukkeret stabilt.....
Spiser masse sjokolade på lørdager...hehe:) Drikker masse pepsi max, liker ikke vann...æsj!!!

Ellers så er det ukedagene som er "jobbdager" for slanking... spiser en sund og solid frokost....uten brød, selvsagt, har kuttet ut alle produkter med hvetemel, jeg eser ut av det... byttet ut dressing og rømme, med naturell youghurt, merker ikke forskjell på smak....HELT SANT!!!
Spiser kun tomater, gulerøtter, eller 1 eple mellom måltidene.... spiser middag som vanlig, tenker ikke over om det er sundt, men at jeg ikke skal spise mye...

DET HAR INGENTING Å SI HVA DERE SPISER, BARE MENGDEN DET KOMMER PÅ....!!!

Husk at den neste biten, smaker akkurat det samme som den forrige....hehe:)))

Har kuttet ut ALL mat etter klokken 18 på hverdager.... da er kun tilatt med gulerøtter og tomater...vannmelon, eller til nød: 1 eple( husk at 1 eple innholder 50 kalorier:( , mens 1 kg tomater, kun har 100 kalorier) )
22:35 11.07.2009
Kanelkapsler,- funker det bra på søtsuget? Hvor kjøper du det?
Anonym
22:50 11.07.2009
urtesenteret.no
12:30 12.07.2009
Noen som veide seg på fredag? Eller noen som skal i morgen?

Jeg var borte på fredag så jeg må vente til neste fredag igjen. Er spent. Håper jeg går videre nedover. Jeg vil ikke gå på vekta før, for må prøve å holde meg bare til fredager, evnt bare torsdag eller lørdag. Men ellers blir jeg så opphengt i vekta at jeg måler meg hver morgen og hver kveld. Og det er absolutt ikke bra!!
Det er jo i bunn og grunn en livstils endring jeg vil gjøre, vekta skal bare komme som bonus og premie!

Hvordan går det med dere da?

Jeg sliter litt med sjokoladen, den er jo så god. Men spiser mye mye mindre mengder nå enn før. Og trener mer. Spiser mye mer sunnere også. Trenger og øve meg på og drikke mere vann..
17:07 17.07.2009
jeg har veiedag på mandag...og denne mandagen hadde jeg gått ned 1.4 kg.... fornøyd med det.....:o)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------