Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Mor i alderen 35 og oppover

Dette forumet er for deg som er en litt eldre mor. Men dette er jo relativt, for noen har store barn nå og andre ganske små. Helt klart en definisjon som kan tøyes til det komfortable for hver enkelt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Dumme dumme Gordon Ramsay.............
22:50 18.11.2008
Ser på GR's F word på dansk tv3, og skulle begynne å skrive om sjokoladefondant...... Det er jo så himmelsk nydelig!! namnam...

Men så plutselig begynner de å snakke om snegler!! Jeg spiser snegler jeg... i masse hvitløkssmør...
Men her begynner de å prate om sneglene vi har i HAGEN... *uuuurk*...
Og så sier de at folk betaler i dyre dommer for snegler også kan man spise de man har i hagen?? *dobbelt uuurk*
Er de ikke kloke??? Kan jo ikke si sånt!!! Og da de var ferdig med å tilberede de og trakk de ut av skallet, vrengte magen min seg.... For de så aldeles ikke ut som de JEG spiser...
Snakk om å DREPE matlysta til folk!! grrrrrrr.....

Babyonboard ;-)
Sv: Dumme dumme Gordon Ramsay.............
22:51 18.11.2008
Urk.. tror jeg holder meg til sjokoladefondanten jeg....
♥Snulder
22:54 18.11.2008
Sjokoladefondant; JA

Snegler; NEI!!!!!!!

Men hvis noen har motsatt smak, pleier hagen min å få et ganske stort innrykk av arten altså. Pleier å gi ungene en krone for hver de plukker. Nå begynner jeg jo å ane at jeg kan viderselge de....

Hm, ny måte å rette opp finanskrisen kanskje...?
Gummelillan
22:55 18.11.2008
Jeg skal ALDRI ALDRI ALDRI mer spise snegler. Og jeg kjenner at det er godt å stå for det;-DDD

Sjokoladedondant derimot.............mmmmmmmmmmmm.................eller Hummerbisk........må innrømme at jeg har spist akkurat det vel mange ganger i det siste. Har nemlig en kokkevenn som lar seg overtale til stadighet, selv om det aldri står på menyen;-D

Namnamnam..................åh.........nå ble jeg sulten.........
Attpåklatten :-)™ Hærpefnisern
23:04 18.11.2008
Bare sånn til opplysning...
La oss ikke forveksle de engelske (de hadde hus på ryggen), med de ekle brune som det kryr av i hagen etter regn........

Babyonboard ;-)
11:30 20.11.2008
Jeg skal nok aldri mer spise sjokoladefondant...

Men det betyr ikke at snegle á la Iberia står på menyen... Jeg har sett at de har prøvd å tilberede dem på spiselig hvis, men den geleklysa kommer jeg aldri, ALDRI, til å smake på!!!!!
tonetrollet
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------