Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Mor i alderen 35 og oppover

Dette forumet er for deg som er en litt eldre mor. Men dette er jo relativt, for noen har store barn nå og andre ganske små. Helt klart en definisjon som kan tøyes til det komfortable for hver enkelt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hvor er dere, Midnight Sun og idefix?
23:51 17.11.2008
idefix, er du reist på rehab? Håper det går greit med deg :)
Og du andre, strever du med hammer, sag og maling? Eller?

Savner dere :)
Karomamma
Sv: Hvor er dere, Midnight Sun og idefix?
00:18 18.11.2008
Signerer!!!
Attpåklatten :-)™ Hærpefnisern
09:47 18.11.2008
Ja hvor er dere???

Rehab høres fint ut.... ha ha ha ha høres ut som om det er et problem med rus..... men så er det kroppen som ikke virker:-))

Midnightsun forsøker nok å få ferdig kjøkkenet til jul, det er jeg sikker på.
mamma søker barn-har fått 2
08:41 21.11.2008
Sukk....Ja hadde det bare vært slik.At jeg holdt på med siste strøk.Men neida...
Jeg er nå i livet i vertfall ;o)

Takk for at du etterlyste meg.Det varma det tenk =)

Klem
☼ MidnightSun™
13:17 21.11.2008
Heisann, fikk tekstmelding om at jeg var etterlyst.

Har det bare bra, men hatt det litt travelt,ikke reist på rehab, og det blir det visst lenge til jeg får også....6 -8 mnd vente tid på enkelt rom :0(
Og det mener legen jeg må ha og jeg er enig..Så mamma søker barn, det er bare å søke,vil du ha enkelt rom får du laaaaaaaang tid å forberede deg.

Jeg gleder meg til advent, elsker denne tiden her.
Fikk nettopp telefon fra øre nese hals avdelingen, snuppa på 5 skal operere mandlene på mandag.Grøss, gruer meg allerede.Men vi takka ja fordi hun er så plaga. Det ser ut til at vi har fått en spysyke i hus så håper bare vi andre slipper unna så hun får operert.

Ellers har jeg strikket og sett 80+ episoder av sykehuset på nett tv, hvem skulle tro at jeg ikke hadde fått nok av slike ting i real life :0))

Kanskje jeg skal snike til meg mammas sterke piller så kan jeg virkelig reise på REHAB :0))

Har ikke glemt dere damer bare vært litt opptatt opp i hodet mitt ;0)
Idefix
18:13 21.11.2008
Ja hvor er dere, ser Idefix er innom, men MS da ?
Vimsemamma til to herlige
18:14 21.11.2008
Herregud, jeg leste ikke svarene først ! Fint å se at det er liv i dere :-)
Vimsemamma til to herlige
18:56 21.11.2008
Koselig å sjå døkk:-))

Håper ting blir bedre for dere og at det lysner litt sånn etterhvert med både det ene og det andre:-)

Og så gleder jeg meg til dere har tid til å leke med oss igjen:-) Vi trenger ekstra mye latter og skøyerstreker i høstmørket!

Kanskje noen vil lage en adventstråd????

Attpåklatten :-)™ Hærpefnisern
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------