Dette forumet er for deg som er en litt eldre mor. Men dette er jo relativt, for noen har store barn nå og andre ganske små. Helt klart en definisjon som kan tøyes til det komfortable for hver enkelt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Pepperkaker har ikke lang levetid her i huset :o)
20:51 17.11.2008
Jeg kjøpte en liten boks med pepperkaker i dag. Den ble åpnet etter middagen og nå er den snart tom..
Knerten dyttet inn med begge hendene og vi andre spiste litt nå og da:-)
Ja, ja da er det i hvertfall en type julekaker som blir spist her da, for jeg har krumkaker fra i fjor i kjelleren ennå..... Men de kan jeg jo kaste nå, for å gjøre plass til årets rasjon:-DD
mamma søker barn-har fått 2
Sv: Pepperkaker har ikke lang levetid her i huset :o)
21:01 17.11.2008
Pepperkaker smaker godt ja:-)
Men krumkaker fra ifjor???? Går det an da????
Hmmm.........her forsvinner alltid krumkakene først, sammen med pepperkakene!!!
Attpåklatten :-)™ Hærpefnisern
21:05 17.11.2008
Ja, viste seg at det bare var jeg som spiste det gitt...
mamma søker barn-har fått 2
21:12 17.11.2008
Inviter meg på restelag i januar da:-)
Attpåklatten :-)™ Hærpefnisern
23:40 17.11.2008
Vi er også langt nedi den første pepperkakeboksen. Veldig gode, forresten. Sætres pepperkaker i metallboks :)
Det som ikke er så kult, er når pepperkakene blir smuglet inn på det rosa rommet og brukt som basis i kokkeleringen der. Pepperkakesuppe oppi grytene, say no more... Krever sin (støvsuger)mann det der, gitt....
Karomamma
22:54 18.11.2008
Pepperkaker er elsket av alle her også.. Vi har gjort kål på 3 (tre) bokser allerede..... Men så er vi uhorvelig mange også da!!!!
♥Snulder
23:01 18.11.2008
Her har jeg ikke turt å starte opp med pepperkaker enda. Nok at mor spiser seg skakk av marsipan og clementiner ;-)
Vi er veldig svake på småkaker. Selv elsker jeg å bake, men hvert år går ganske så store doser rett i søpla her også. I år har jeg lovet min kjære at jeg roer ned bakingen. Så får vi se om jeg greier å styre meg da.... ;-)
Gummelillan
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem