Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Mor i alderen 35 og oppover

Dette forumet er for deg som er en litt eldre mor. Men dette er jo relativt, for noen har store barn nå og andre ganske små. Helt klart en definisjon som kan tøyes til det komfortable for hver enkelt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Onsdag er dagen...
19:54 17.11.2008
...da skal jeg under kniven og komme ut igjen med nye pupper.. oj oj oj, så skremmende tanke, men jeg må si jeg er litt lettet over å slippe å vente lenger. Det tærer mer mentalt enn jeg tror jeg turte innrømme ovenfor meg selv.

Wish me luck! Så prekæs vi om 2 uker..
Seier & Glede
Sv: Onsdag er dagen...
20:06 17.11.2008
Så spennende da! Og fint at du slapp vente så lenge, for ventetid er grusomt noen ganger og spesielt når det er noe vi gruer oss til.

Gjør de alt du ønsket under samme operasjon?

Jeg ønsker deg MASSE MASSE LYKKE TIL og du skal se at det går kjempefint:-) Og etterpå kan du slippe å bekymre deg og glede deg til jul istedet:-)

Klemmer med lykkeønskninger herfra:-)
Attpåklatten :-)™ Hærpefnisern
20:23 17.11.2008
Oi så fort, men så bra.... venting er ikke særlig gøy. Kan like gjerne hoppe i det som å krype i det:-)

Klart det tærer mentalt, men nå er det snart over.

Ønsker masse lykke til og satser på fine, nye pupper om noen dager:-DDD

Godt å få det overstått tenker jeg.
mamma søker barn-har fått 2
23:45 17.11.2008
Så bra at du fikk time så raskt!! Ønsker deg masse lykke til på onsdag og håper alt blir tatt som du vil ha tatt :)

Deilig å blir ferdig med dette før jul!
Klem fra meg :)
Karomamma
22:26 18.11.2008
Så flott at du fikk operasjon så fort!!
Lykke til!
♥Snulder
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------