Dette forumet er for deg som er en litt eldre mor. Men dette er jo relativt, for noen har store barn nå og andre ganske små. Helt klart en definisjon som kan tøyes til det komfortable for hver enkelt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Kuleste mammaer treff ;-D
15:10 16.11.2008
Når skal vi treffes jenter? Ikea først (klattis må bytte stoltrekk!) og middag etterpå...
Fra fredag 21. til tirsdag 27. november kan dere få velge... Det passer for meg uansett, jeg skal jo bare være der nede, shoppe og kose meg med lille prinsessa!
Babyonboard ;-)
Sv: Kuleste mammaer treff ;-D
17:30 16.11.2008
Tror det passer best søndag, mandag el tirsdag, da sambo jobber litt i helgene....og de maser hele tiden nå i disse førjulstider...
Men om du kommer fredag 21. så er vel tirsdag den 25. eller???
Akkurat nå (idag) kjenner jeg også at jeg gjerne kan være sjåfør om noen vil sitte på innover;-DDD (men det er akkurat i dag altså;-)
Attpåklatten :-)™ Hærpefnisern
18:55 16.11.2008
Jepp, selvfølgelig den 25. det er snakk om, den 27. reiser vi hjem...
Gleder meg kjempemasse til å se deg og de andre igjen :-D
Babyonboard ;-)
18:59 16.11.2008
Blir koselig:-)
Og jeg tenker fremdeles at jeg drikker cola;-DDD
Hahahahahahahaha!!!
19:03 16.11.2008
Og hva skal til for å få deg til å drikke noe annet??? :-)
Babyonboard ;-)
19:48 16.11.2008
Akkurat nå?
Ikke ti ville hester;-D
20:07 16.11.2008
Jeg leste overskriften og tenkte, Yessss jeg kan:-)))
Velg dato og tid, I`ll be there:-)
mamma søker barn-har fått 2
21:52 16.11.2008
Oi, det hadde vært koselig med en middag altså!!!
Snuppelure og jeg skal ut og fly med de små koffertene våre den helgen, vi kommer hjem mandag kveld. Tirsdag 25/11 skal Karopappa på et styremøte, men jeg tror jeg kan joine dere ved 21-tiden. Kanskje 21 er litt sent, men jeg kan jo prøve å skaffe barnevakt hvis det blir tirsdagen. Vil jo gjerne treffe dere, alle sammen :)
Ha en fin aften!!
Karomamma
23:03 16.11.2008
Hvis jeg klarer å få tatt meg et par fridager henger jeg meg gjerne på. Hadde vært kjempekos med litt skravlings med dere, damer.
Tiggywinkle
18:00 17.11.2008
Skal vi prøve med tirsdag?
Babyonboard ;-)
19:12 17.11.2008
Med forbehold om at jobbkalenderen ikke sier noe annet så vil jeg veldig gjerne menge meg med de kule altså ;-) Er helt håpløs på å synkronisere jobb og mobil for tiden så litt dårlig på planlegging, men ringer ingen bjeller om den dagen akkurat nå.
Hvor??
Når?? For egen del er det alltid best etter legging ;-)
Gummelillan
19:15 17.11.2008
Himmel, hvor vanskelig det skal være å skrive tydelig og lett da... Var selvsagt ja til forslag om tirsdag 25/11 dette var ment ;-)
Gummelillan
20:08 17.11.2008
Da prøver vi tirsdag 25.11 og jeg lager en ny tråd for å gjøre det litt enklere:-)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem