Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Mor i alderen 35 og oppover

Dette forumet er for deg som er en litt eldre mor. Men dette er jo relativt, for noen har store barn nå og andre ganske små. Helt klart en definisjon som kan tøyes til det komfortable for hver enkelt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Nå er det jul igjen...
14:14 16.11.2008
Ihvertfall snart ;-D

Trenger litt hjelp her... Forslag til kalender gaver til en 2 1/2 åring??

Selve kalenderen dvs brodering av den har jeg delegert videre til min mor... Hun bare tok den med seg, mente visst at hvis den skulle bli ferdig før 1.des så var det eneste mulighet :-)

Og sånn ellers så har jeg bare kjøpt tre julegaver...
Babyonboard ;-)
Sv: Nå er det jul igjen...
15:03 16.11.2008
Stikk innom Vita og kjøp en kalender med 24 jåleting til småjenter. Koster 199 kroner og vips har du alle gavene:-) Om du vil pakke dem inn selv så kan du det, om ikke så har du en fiks ferdig kalender:-)
Attpåklatten :-)™ Hærpefnisern
15:15 16.11.2008
Du jukser Klattis!!!! hahahaha...
Trodde vi måtte slite gjennom hundre butikker etc etc for å være ordentlige mammaer...
Oh well, hvis det er sååå enkelt... Vita here I come :-)))

De dyrefigurene jeg allerede har kjøpt som kostet en formue er bare å glemme skjønner jeg ;-)))
Babyonboard ;-)
17:33 16.11.2008
Ikke juks, bare smart mamma som har innsett at alt ikke trenger å være hjemmelaget for å være perfekt for en liten:-) Og hvilke småpiker ville ikke digget å få en sånn julekalender da???

Jeg er heller ikke tilhenger av at adventskalenderen skal koste mer enn halve jula alene, men at det kan være ting de kan dille med i ventetiden. Evt gjøremål som jeg også har hatt til de store oppigjennom.

18:51 16.11.2008
Ja kjære deg, gleder meg til hun blir større... Da består julekalenderen av gjøremål !!!!! ;-) Tenk hvor glad hun blir når hun åpner luke 5 og der står det at hun skal vaske rommet sitt ;-DDDDD
Babyonboard ;-)
18:52 16.11.2008
Hahahaha, ja hun kommer til å elske deg for det!!! GAAARRRANNTERTTT
19:00 16.11.2008
Føler meg allerede som Mommie Dearest (hun Joan Crawford var det vel?) siden lille snupp har det med å si takk for ALT for tida...
Takk sier hun når jeg har skiftet bleie på henne og takk når vi har kledd på etc etc :-))
Babyonboard ;-)
19:49 16.11.2008
Jaa!!!!
Tror det var Joan;-D

Og lille rosa også, hun takker og bukker for absolutt alt. Og ikke ser det ut til å gå over heller:-) Riktig så søte og høflige småpiker vi har skal du se:-)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------