Vi står igjen med disse to favorittene. Helena liker jeg aller best, sambo liker fortsatt Hannah - men begge kan godta den andres favoritt, om dere skjønner. Vi liker begge navnene begge to.
Vi har bestemt oss for å se an jenta, men hva ville dere valgt (spør egentlig litt for moro skyld...)
Mamma til Ava :)
Sv: Final... Helena Sofie eller Hannah Sofie?
00:37 16.11.2008
Vanskelig aa si, begge navn er fine... Helena er et kjempefint navn, men Helene er mye finere igrunn. Hannah er fint, og Sofie er jo ogsaa fint. Tror jeg hadde likt Helena Sofie best, men allikevel gaatt for Hannah Sofie, hehe.
Siklerotte
00:48 16.11.2008
Helene er uaktuelt, da det dessverre er brukt opp av familie og nærmeste omgangskrets.. Dessuten har jeg dårlige assosiasjoner til Helene - men absolutt et pent navn!
Jeg synes kanskje Hannah Sofie klinger lettere enn Helena Sofie, men at det er mer "dybde" i Helena. Men Hannah er litt lettere og mykere, litt lystigere, på en måte.
Men, det blir vel til at vi bruker det første navnet uansett...
00:54 16.11.2008
Jaja, det er naa lenge til du har termin saa du behover ikke aa bestemme deg enda. Du faar tenke paa det noen mnd, saa finner der nok et navn.
Siklerotte
00:56 16.11.2008
Ja, vi har egentlig for god tid. Hehe.. Er tross alt bare 22+5....
Men synes det er så artig med navn, da vettu :-)
00:58 16.11.2008
Hehe, ja, kan jo skjonne det, men tror jeg hadde blitt gaeren om jeg skulle tenkt SAA mye paa det!
Siklerotte
01:01 16.11.2008
Ja, det kan du si! Samboeren begynner å bli drittlei, så mulig han bare gir etter for whatever I want til slutt.. Men skal la det ligge litt nå, er jo ikke sikkert hun er en Hannah - eller Helena - når hun kommer uansett :-p
01:05 16.11.2008
Nei, ikke sant... Men var heller ingen Emilia (som hun bestemt skulle hete, hadde egentlig ikke tenkt paa andre navn....) og det tiltross for at jeg var saa sikker paa det. Er glad for det naa da, at det ikk ble det, hehe.
Siklerotte
01:07 16.11.2008
Hehe.. Nei, altså rart hvordan man innstiller seg på ett navn så er plutselig ikke ungen en Emilia f.eks. Emilia er jo ikke det verste, men finnes mange andre fine(re) navn - skal være enig det!
Blir jo selvsagt litt nysgjerrig, er navnet hun fikk til slutt veldig annerledes Emilia, eller? :-)
01:11 16.11.2008
Neida, Emilia er ikke ille - men det er mer tanken bak oppkalling osv. jeg er glad for at jeg ikke valgte;)
Neida, synes igrunn Hannah er i samme sjanger som Emilia.
Siklerotte
01:12 16.11.2008
Men DA kan jeg godt skjønne hvorfor det ble som det ble! :-p
01:17 16.11.2008
Skal ærlig innrømme at jeg ble litt paff her jeg sitter - Hannah er jo bare så fint (skrivemåten også!) :-) Ikke at jeg ikke hadde trodd du hadde valgt et så klassisk og flott navn på jenta di - det er ikke lett å vite, vet du.. Du har sannelig god smak! :-D
01:25 16.11.2008
Hehe, det er jo et fint nok navn, men litt kjedelig er det... ;) Men hun er naa det hun heter uansett, kunne vel ikke hett noe annet.
Siklerotte
01:26 16.11.2008
Jeg var som deg prøvde å finne ut navn så fort som mulig, men det ble noe helt annet enn jeg hadde tenkt første gangen.
Maiken Amalie
Ariella Alexandrea
Men det ble Sarah Kristine og hun passer perfekt til navnet sitt :)
*JCee*SarahKristine`sMom
11:04 16.11.2008
Begge navnene er fine, men min favoritt er fremdeles Hannah Sofie=)
prebs
15:33 16.11.2008
Hannah er fint.
Jåla
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem