Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Mor i alderen 35 og oppover

Dette forumet er for deg som er en litt eldre mor. Men dette er jo relativt, for noen har store barn nå og andre ganske små. Helt klart en definisjon som kan tøyes til det komfortable for hver enkelt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Shit happens, bokstavelig talt...
21:16 15.11.2008
Jeg har vært skikkelig magesjuk og fy f.. så ubehagelig det er!! Både snuppa og jeg har vært kvalme og hatt diare i flere dager, dårlig matlyst og mange turer på do. Vi har ikke hatt feber og vært oppegående, så det har vært både barnehage og jobb som vanlig. Løp fram og tilbake på toalettet i møte på jobb i går :)

I går kveld og natt ble jeg skikkelig dårlig! Hadde heldigvis noen nye interiørblader å ta med på do, he he he... Men det var så ille at jeg dro på legevakta i formiddag for å sjekke. Med en pose rennabæsj i veska!! Det siste var muligens TMI (Too Much Information), men dere tåler det vel? Jeg synes bare hele settingen var tragikomisk... De sa at det var bare å dra hjem og hvile og drikke... Nå er jeg heldigvis på bedringens vei, virker det som. Fikk til og med spist litt i kveld for første gang på to dager. Karopappa har styrt hjemme, så han har tatt seg en velfortjent tur ut...

Æsj bæsj!
Karomamma
Sv: Shit happens, bokstavelig talt...
21:55 15.11.2008
He he he he ja for noen drittunger dere er:-DDD

TMI kan diskuteres, men godt at du har blitt bedre for det er ikke noe som tapper en så for energi som magesjau:-)

Men det hadde vært dritkult om du hadde møtt en veskenapper i formiddag;-) Han hadde nok fått seg en dritbra overraskelse:-DD

God bedring til familien drit og spy:-DD
mamma søker barn-har fått 2
22:07 15.11.2008
Huff ja, jeg beklager at jeg skrev det, men det var jo litt vittig. Tenker det hadde blitt en skikkelig drittdag for veskenapperen, ja...

Jeg møtte forresten hverken veskenappere eller andre folk ute i Oslos gater i morges. Bare et par joggere, men de teller jo ikke som folk :)

PS - har heldigvis ikke vært spy i familien drit. Og det ser ut til å være over...
Karomamma
07:29 16.11.2008
Huff , høres ikke speiselt deilig ut.
Håper det er over nå ! Iallefall god bedring til dere!!! Ser deg for meg med bæsjen i håndveska stakkars!

Her har jeg klart å pådra meg en diger fyllesyke, og det er lenge siden sist ! Sitter og ser på hOppsideisi og plinkiplonk etter bare 3 timers søvn;-) Naboene kom på besøk i går og vi delte en fl.vin el.to, resten skjønner du selv.......huff at man aldri lærer........
Vimsemamma til to herlige
10:51 16.11.2008
He he he godt dere ikke har fått det begge veier da:-)

Og dritten, den tåler jeg altså:-)
Vi har jo småbarn og en periode i livet tar man seg i å sitte og snakke om avføring rundt middagsbordet:-DDD
mamma søker barn-har fått 2
11:24 16.11.2008
Hahaha, unnskyld meg men nå ler jeg høyt!
Æsjameg! c",)
Reveenka
13:21 16.11.2008
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.....................dritmorsomt!!!

Jeg er glad jeg ikke satt i bilen sammen med deg på vei til legevakta!!!!!!!!!!

Håper dere er kvitt heile driden!
Attpåklatten :-)™ Hærpefnisern
22:58 18.11.2008
Næmmen...hahaha! Stygt å le.. men det var morsomt midt opp i all elendigheten!
♥Snulder
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------