Dette forumet er for deg som er en litt eldre mor. Men dette er jo relativt, for noen har store barn nå og andre ganske små. Helt klart en definisjon som kan tøyes til det komfortable for hver enkelt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Nå føler jeg meg fin ;-)
19:33 15.11.2008
Hehehe :-D Har vært og handlet undertøy og det er lenge lenge siden.
Her har det blitt sånn, veksel mellom gravidetrusene (ikke ekte, men sånne store), eller feks. utvakset hvit truse og en annen farve på bh en...aldri likt og aldri aldri gjennmtenkt. Men nå har jeg altså investert i korsett, truse, hofteholder og strømper. Har faktisk aldri hatt hofteholder før......! hehe.. blir nok bare å bruke det en sjelden gang, men det er litt god følelse å ha det på, selv om det tytet ut både her og der........hehe.. dagens oppdatering fra meg...
Vimsemamma til to herlige
Sv: Nå føler jeg meg fin ;-)
21:09 15.11.2008
Stilig!! Det gjør seg med en liten opprydding i undertøyskuffen av og til. Bra for humøret :)
Jeg har også kjøpt meg korsett for første gang. Brukte det til og med i bursdagen til Snulder, he he he...
Karomamma
13:27 16.11.2008
Herlig da!!!
Lekkert undertøy er jo alltid en schläger;-D Og sannsynligheten for at man gleder "andre" er særdeles tilstede. Kan det bedre bli?
ENJOY!!
Og så minnet det meg på at det er på tide med å kvitte seg med det som ikke er så lekkert lengre:-))) Og heller finne frem hofteholdere og andre godsaker som ligger bakerst i skuffene her:-)
Attpåklatten :-)™ Hærpefnisern
13:39 16.11.2008
Hmmmmm....
Korsett...? Men når midjemålet er "hva er midje for noe?" så klarer jeg ikke helt å skjønne hvordan DET skal fungere... Eller snakker vi tidlig 1700 tallet her jenter, med hjelp til å snøre det sammen? ;-))))
Babyonboard ;-)
13:45 16.11.2008
Det er der ekspertisen kommer inn:-)
I proffe undertøysalonger så har de peiling og hjelper til med å trylle fram en figur vi ikke ante vi hadde lenger;-D
Eller kanskje ta en Hilde på Charterfeber-variant; Tre cupen på hodet og passer den der, så er det riktig cup!!! Hahahahaha:-)))
13:56 16.11.2008
hihihihihi... Blir nesten som de musklene jeg driver å trener for tida... Ante ingenting om at jeg har sånne muskler ;-D
Kan ekspertisen trylle????
Babyonboard ;-)
14:58 16.11.2008
Ja om du går i en spesial undertøysforretning og er villig til å betal en formue, så får du knall hjelp:-)
11:08 18.11.2008
Oi oi oi.... ja nå blir det sus i serken:-))
Du, det der burde jeg gjort snart også.
For i min undertøyskuff ligger det ammebh og en bh jeg brukte da jeg veide 53 kg..... hvilket er et kvarter siden:-)))
Kanskje på tide å rydde ut gammelt, og gå til innkjøp av nytt:-D
mamma søker barn-har fått 2
22:29 18.11.2008
WoW! Skjønner godt at du føler deg fin da gitt!!
Jeg har ett korsett som jeg kjøpte før bryllupet... Aldri brukt utenfor hjemmet...;=D
♥Snulder
22:33 18.11.2008
Lekkert undertøy gjør underverker på slitne småbarnsmødre!
Startet min "karriere" blandt eksklusivt undertøy allerede som student og greier liksom ikke la være. På dager hvor man føler seg gusten og grå, kan litt lekkert matchende undertøy gjøre at man føler seg vel langt inn i sjelen ;-)
Høres ut som om jeg er skikkelig "shallow", men...
Gummelillan
22:35 18.11.2008
Da er vi to Gummis:-) I allefall i perioder!!! Hihihihihi:-) Som er shallow altså. Men egentlig så synes jeg det er mer shallow å ikke bry seg om hvordan man tar seg ut;-D
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem