Dette forumet er for deg som er en litt eldre mor. Men dette er jo relativt, for noen har store barn nå og andre ganske små. Helt klart en definisjon som kan tøyes til det komfortable for hver enkelt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
God helg jenter:-)
21:21 14.11.2008
Nå er jeg i seng. Følger spent med på La oss danse finalen, etterfulgt av Hunter på NRK. Så er det natta her i gården.
For i morgen er den store klassefesten og jeg gleder meg som en unge!
Blir så utrolig gøy å se igjen gamle gjengen:-)
Får besøk allerede kl 16, og så bærer det avgårde til vorspiel (i skikkelig ungdomsstil:) og fest kl 19:-)
Jippiiii!!
Kos dere alle sammen i helgen:-)
Drikk vin og spis masse sjokolade - godt for kropp og humør!
Attpåklatten :-)™ Hærpefnisern
Sv: God helg jenter:-)
15:48 15.11.2008
Takk det samme!!! Klassefest høres jo knall ut!
Her er det en meget sliten gummis som nettopp har kommet hjem fra to-dagers kurs. Årets happening i min bransje hvor det sosiale er like viktig som fag. Og når man kombinerer lakenskrekk med total angst for å gå glipp av noe.. Ja, da er man trøtt i dag. 3,5 timers søvn er alt, alt for lite ;-)
Men helt om natten, helt om dagen - nå er det noen småjenter som vil keke med mammaen sin her.
Ha en fantastisk lørdagskveld alle sammen. Her skal jeg flate ut på sofaen med min kjære.
Gummelillan
19:38 15.11.2008
Oi det høres morsomt ut !
Tenker du i øyeblikket er godt i gang. Du må ha en knakene morsom kveld klattis:-))
Her blir det hjemmekveld, vi har få barnevakter! Kjedelig og alltid gå ut hver for seg. Hans fam. ikke så aktuell, og min er hundrevis av mil unna :-(
Men, men jobber man litt for det, ordner det seg som oftest.
God helg til alle:-D
Vimsemamma til to herlige
21:20 15.11.2008
God helg sjøl!! Du er vel i full fart akkurat nå, tenker jeg. Party on!!
Skulle ønske det var jeg som skulle på klassefest :)
Dessverre var det begravelse i min klasse i går i stedet for fest... En av de herlige guttene som jeg har sittet ved siden både på barne- og ungdomsskolen døde helt plutselig av blodpropp. 42 år og sporty ikkerøyker, det er helt tragisk og uforståelig. Han var den som sto bak det forrige jubileet vårt og det blir rart å treffes neste gang. Uten ham...
Tenker masse på kona hans og de to barna i helgen :)
God helgeklem til dere alle!!
Karomamma
13:23 16.11.2008
Uff så trist Karo....... Vi manglet også en i går. Han omkom for mange år siden, men de vil alltid mangle i sånne anledninger...
sender deg en god klem:-)
21:49 15.11.2008
God helg til deg også.
Du er vel i gang med klassefest nå???
Hæla i taket og tenna i tapeten???
Ha ha ha ha ha, ja jeg synes jeg ser:-)
Vin har det ikke blitt, men sjokolade er det ikke noe problem å spise.
mamma søker barn-har fått 2
13:34 16.11.2008
Jeg var ute igår for første gang på hundre år... Men tok en liten askepott og var hjemme før midnatt ;-D
Idag bare sløver jeg....og sløver.... og sløver..... :-)))
Babyonboard ;-)
22:50 16.11.2008
Håper du hadde en strålende klassefest. Alltid morsomt å feste med "gamlegjengen", spesielt om det er en stund siden sist og folk har forandret seg mye.
På min forrige fest var nesten alle guttene blitt fedrene sine:-)
Men vi er som før....
Tiggywinkle
20:40 17.11.2008
Hihi, jo takk, jeg hadde en aldeles strålende og morsom klassefest:-)))
De fleste var fremdeles seg selv, kanskje med et par unntak. Men når jeg dro hjemover i halv femtiden, var festen fremdeles godt igang!!!
Så det kan umulig bli 15 år til neste gang - da er vi jo nærmere 60!!! HJÆLP!!!!
Hihi, fikk tlf fra en idag, som hadde storkost seg og som var trøtt ennå:-) De andre sover nok ennå tenker jeg!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem