Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 1-2 år

Øyekatar, noen som kan svare meg?
20:56 12.11.2008
Vesla her på 20 mnd begynte i kveld å få antydning til litt gugg i ene øyet. Hun var veldig snørrete og tett og da er det jo ikke uvanlig at tårekanalene også blir litt tette.

Det jeg lurer på er hvor langvarig dette kan være? Hun har aldri hatt det før, og jeg syns å huske å ha hørt en gang at når barn har øyekatar så bør de være hjemme fra barnehagen. Er det noen som kan svare meg på dette?

Har litt krise da sambo jobber borte og reiser på jobb i morgen tidlig, ergo så må i tilfelle jeg være hjemme fra jobb og det passer litt dårlig akkurat nå, men må man så må man. Vesla går selvfølgelig foran alt.

Prøvde å skylle litt med saltvann før hun la seg så får vi vel bare vente å se hvordan det ser ut når hun våkner i morgen tidlig.
kristin2
Sv: Øyekatar, noen som kan svare meg?
21:21 12.11.2008
om det er øyekatarr så hjelper det ikke med saltvann..
du er nødt til å ta henne med til legen i morgen å få øyedråper.. hun må være hjemme til hun har begynt behandling..
får hun dråper i morgen kan hun gå i bhg på fredag =)
christine og lille Emiliemor
Sv: Øyekatar, noen som kan svare meg?
21:23 12.11.2008
Tusen takk for svar:)

Da får vi satse på at det ordner seg og ta en tur til legen i morgen.
kristin2
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------