Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Mor i alderen 35 og oppover

Dette forumet er for deg som er en litt eldre mor. Men dette er jo relativt, for noen har store barn nå og andre ganske små. Helt klart en definisjon som kan tøyes til det komfortable for hver enkelt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Tiggywinkle...
19:28 12.11.2008
Har du gått helt i hi du eller??

Du er savnet, så vet du det:-))
mamma søker barn-har fått 2
Sv: Tiggywinkle...
23:08 12.11.2008
Signerer denne!
Håper det står bra til med deg og dine:-)
Attpåklatten :-)™ Hærpefnisern
22:59 16.11.2008
Heisann og hoppsann. Jeg haddenesten gått i hi en periode. Veldig travlet på jobb, full fart med aktiviteter på eldstemann og en del reising gjør at jeg ikke har fått brukt så mye tid på nett....

Er inne i tidenes travleste høst på jobb og nå begynner kroppen å protestere - så vi får håpe på litt roligere uker fremover.

Forrige uke tok vi time-out og reiste på impulsiv story/kjæresteferie, svigermor passet barna så vi fikk 4 dager helt for oss selv.

Anbefales!!! Rusle rundt i Gamleby, drikke vin, spise deilig mat, shoppe litt og sove,sove,sove.........

Skal passe på åfå brukt litt mer tid her fremover:-)
Tiggywinkle
23:01 16.11.2008
He, he her har små barmefingre rotet med pcen. Både space og B tasten henger. Så når det skrives fort blir det litt feil ser jeg:-)
Tiggywinkle
09:31 17.11.2008
He he he, nei det var ikke ment som at "nå må du komme å leke med oss".
Lurte bare på om du holdt på å drukne i gjøremål, og jammen ser det ikke sånn ut:-))

Og nå forstår jeg at det er STORBY og ikke STORY ferie dere har vært på:-D Lurte nemlig på hva det var??

Men 4 dagers pusterom er jo veldig bra da, godt å høre at alt står bra til, selv om det er hektisk.
Men hvem sa at å være arbeidende mamma var enkelt??

Du den kroppen din må du lytte litt til altså...... ta det med ro når du kan....... lettere sagt enn gjort det kanskje???

Hyggelig å se deg igjen:-)
mamma søker barn-har fått 2
20:32 17.11.2008
Så koselig å se deg her igjen:-)

Høsten er jo en travel tid for de aller fleste, men noen ganger blir det liksom altfor mye. Godt å høre om en impulsiv kjærestetur!!! Det skulle vi alle vært litt flinkere til:-) Men så var det denne tiden da;-D

Høres deilig ut med mat, vin, shopping og soving:-)

Og hyggelig at du vil prøve å få mer tid her fremover:-) Det går litt i rykk og napp og det er livet rett og slett!
Attpåklatten :-)™ Hærpefnisern
23:43 17.11.2008
Hyggelig å se ditt blide nick igjen, Tiggywinkle!!!
Koselig med kjærestetur altså, det er dere vel unt :) Håper vi sees innimellom i førjulsstria enten her eller der :)
Karomamma
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------