Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Mor i alderen 35 og oppover

Dette forumet er for deg som er en litt eldre mor. Men dette er jo relativt, for noen har store barn nå og andre ganske små. Helt klart en definisjon som kan tøyes til det komfortable for hver enkelt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Hun drømmer så fælt!
11:36 12.11.2008
De siste tre nettene har hun våknet av skumle drømmer, flere ganger. Klokka 4, halv 6 og 6, you name it... I natt var det en skummel stripete slange som snoket seg over puten hennes (!!)

Er dette alderen da fantasien setter i gang for fullt? Vi pleier å prøve å få henne til å sove litt igjen og så snakke om det på morgenen når vi står opp. Er det lurt, tror dere, eller skal jeg bare la det ligge?

En annen sak er at jeg blir så trøtt av det, vi har jo ikke hatt nattvåking på leeeeeenge :)
Karomamma
Sv: Hun drømmer så fælt!
13:21 12.11.2008
Ja det er tiden for det:-)

Her hadde Storebror en skikkelig "drømmerunde" da han begynte å nærme seg 4 år. La oss si han var mellom 3 1/2 og 4 da.
Og det var de utroligste ting, hjelpes meg......

Og sånn gikk nettene da:-)
Tar jeg ikke helt feil snakket vi litt om det morningen etter, men det var ikke alltid han husket at han hadde drømt.
Men på den tiden hadde jeg jo en nyfødt baby, så jeg var jo oppe likevel:-)))

Lykke til trøtta:-DD
mamma søker barn-har fått 2
23:12 12.11.2008
Er nok alderen ja:-)

Jeg ville nok gjort akkurat som dere gjør, prøve å få roet henne og få henne til å føle seg trygg nok til at det er fint å sovne igjen, og heller ta praten dagen derpå:-)

Ingen, verken stor eller liten, har godt av våkenetter når en hektisk dag venter en!!!
Attpåklatten :-)™ Hærpefnisern
22:32 13.11.2008
Dette er velkjent! Alle mine har vært igjennom perioder med mareritt og mørkeredsel!
♥Snulder
22:53 16.11.2008
Her er "snart 4-åringen" inne i akkurat det samme. Drømmer mye.
Hyl og skrik om julenisser, troll og spøkelser.

Hun roer seg i sengen med meg og så bærer jeg henne tilbake igjen.

Våkner som regel en gang i løpet av natten...såher håper vi også dette bare er en kort periode.
Tiggywinkle
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------