Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Assistert befruktning

IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
Okay.. tips til å være best mulig forberedt på det en skal gjennom...og lykkes?
11:42 11.11.2008
Jeg har selvfølgelig vert så teit at jeg startet røyke igjen nå etter fødsel... men skal sef slutte når motivasjonen melder seg, og når medisinene skal inntaes igjen.
Har kommet meg ned på samme vekt som jeg var forrige gang ved oppstart.
Går turer når været tilsier det og når jeg orker (har en liten nattevåker) så det er ikke alltid det blir.
Drikker kun til fest, som ikke er så ofte.
Drikker en god del colazero... (må ha det bare MÅ ha det)=)
Lever vel et ellers så sunt å normalt liv med ingen snop, da jeg ikke har lyst på lenger (spiste nok i forrige svangerskap)
hehe....
Håper på ny klaff!!!=)
chick27 er tobarnsmamma=)
Sv: Okay.. tips til å være best mulig forberedt på det en skal gjennom...og lykkes?
17:29 11.11.2008
Vi må vel alle finne den livstilen som passer for oss :-) jeg har ingen tro på ekstreme tiltak, vanskelig å holde uansett. Min store last er SNOP (må ha det, bare må ha det, he-he) så beundrer deg som ikke spiser noe, jeg må ha noe hver dag!!! Men jeg er nå slank og veltrent så noen laster må jeg vel få ha...
Men røyken den MÅ du kutte, det klarer du!!!

Ønsker deg masse lykke til med nytt forsøk.
Gitte:)
Sv: Okay.. tips til å være best mulig forberedt på det en skal gjennom...og lykkes?
17:49 11.11.2008
Ja, noen laster må vi ha...jeg har nettopp spist sjokolade...
Men jeg vil bare advare deg og alle andre om ColaZero og andre drikker med kunstig søtningsmidler: det er gift for kroppen, det er skikkelig dårlig. Opprinnelig var aspartame registert som "toxic poisen cemecal" - men Reagans høyrehånd, George Rumsfeld, hadde økonomiske interesser i firmaet som produserte aspartame, og fikk derfor gjennom at det kunne brukes i mat.
Det er masse bivirkninger forbundet med å bruke kunstige søtningsmidler (det var nettopp et helt program om det på Puls, nrk). En annen ting er at aspertame og lignende søtningsmidler også gjør en fet, for det sender de samme signalene til hjernen som sukker gjør. Du blir verken slank eller sunn av å drikk lettbrus. Sorry.

Mitt råd blir derfor; drikk mest mulig vann, og kos deg med en ekte cola eller pepsi innimellom - den er det rent sukker i, som man vet hva er.

b77h
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------