Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Assistert befruktning

IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
Noen som har fått svakt kryss rd 9 og faktisk vært gravide??
17:32 10.11.2008
Jeg er på rugedag 9 i dag og både morgentest og ettermiddagstest viser et svaaakt kryss på clearblue test. Husker bare sist at når jeg ikke ble gravid, så var det ikke engang en antydning til kryss.. Tok en annen test og, fra apoteket, med to røde streker, der synes det faktisk bedre at det var en ekstra strek. Mannen min bare ler av meg,men han må innrømme at han ser det han og.

Noen som har vært med på det samme og hva ble deres resultat på blodprøven??? Skulle så ønske jeg kunne skru tiden fire dager frem nå altså.. til blodprøve..
Megawhat
Sv: Noen som har fått svakt kryss rd 9 og faktisk vært gravide??
18:14 10.11.2008
Heisann!
Gratulerer:0) Iflg info fra stOlav kan ikke crinone gi falsk grav test, kun forskyve mensen. Du har jo fått flere positive tester, må jo bety at du er gravid. Hurra for dere!!!
Kine71
18:49 10.11.2008
Hipp hipp hurra og gratulerer :-)
ikø29
19:34 10.11.2008
Jeg tror også helt klart at du er gravid! Gratulerer :o))
Mumrikken :o)
21:25 10.11.2008
Huff jenter..det er så tidlig enda.. Klarer liksom ikke å forstå det,eller tørre å glede meg enda..

Får se når jeg tester morgenurinen i morgen igjen om det iallefall er litt sterkere enn i dag..

Fy så spennende...
Megawhat
21:28 10.11.2008
Jeg klarte ikke vente lenger, og testa på dag ni, testen var positiv, og det stemte det, jeg var gravid, og har beviset i sprinkelsenga på barnerommet :-)

Så jeg drister meg til å si gratulerer så mye :-)
mamma-okt-07
11:10 11.11.2008
i dag er det rd 10. Quickresponsen i dag viser to streker, men den er like svak som i går. Men tok en nyere clearblue m tekst; gravid, står det der... billigtestene viser bare en strek.. hjelp så nervøs jeg blir.. klarer ikke å tror helt på det..
Megawhat
11:22 11.11.2008
Høres ut som et positivt resultat!! Så spennende - men forstår at du er noe tilbakeholden. Skal du ta blodprøve? Den vil nok hjelpe på uroen din. lykke til!
Kanskje i år?
12:07 11.11.2008
Ja til fredag..så leeenge til.. hehe..slipper ikke jubelen løs før det,tror jeg
Megawhat
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------