IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
Klarer ikke å sove fordi jeg er spent på testing i morgen
23:59 9.11.2008
Hei jenteer.
ved min 5. innsetting har jeg prøvd å leve så normalt som mulig,og har også hatt pause fra her. - men vært innom og lest litt.
Jeg tilhører jo da egentlig uke 44 gjengen, satte inn to egg 28/10. mitt fjerde fryseforsøk.
Denne gangen føler jeg ting er anderledes.
har hatt kjempe mensensmerter i en ukes tid, og puppene holder på å eksplodere... vanligvis har jeg kjempe vondt noen dager, og så går over, men nå er de VONDE!!!!!! Humøret har også blitt mer ukontrolert....
testet på rugedag 9, skimtet noe usikkert et kryss, men kunne ikke se noe mer. Kikka på testen senere på ettermiddagen, og kunne da skimte et kryss... så jeg håper så inderlig at det vil komme mer tydelig frem i morgen på rugedag 12.
Jeg klarer nesten ikke legge meg til å sove, ettersom jeg bre lengter etter å få svar i morgen igjen.... huff og fysj... håper så inderlig at det er min tur nå... vært en lang vei
1.gang: gravid egenhånd - endte i dramatisk ex.u - fjerning av en sprekt eggleder
2. gang: gravid egenhpånd, endte i ex.u - fjerning av andre eggleder
Sv: Klarer ikke å sove fordi jeg er spent på testing i morgen
21:27 10.11.2008
Hei...
testet i dag og ser ingenting:(
testet positivt på rugedag 11, også er det ikke n0oe i dag... skal teste igjen i over i morgen, men... samme som sist.. da testet jeg positivt på dag 9, men endte negativt.... kjedelig hvs det samme skjer igjen......
Sv: Klarer ikke å sove fordi jeg er spent på testing i morgen
10:54 11.11.2008
Det er jammen ikke rettferdig og lett dette her. Har hatt noen nedturer vi også, mistet to ganger. Kjenner meg igjen på å prøve å fokusere på noe annet, på at man har et liv faktisk. Det er nesten umulig å ikke tenke på det hele tiden. Håper du og mannen din klarer å ta vare på hverandre også oppi det her! Det er jo et godt tegn at det er anderledes! Jeg har også kjent meg anderledes denne gangen, og testet positivt 4 november ( skal være 5+0) dersom alt er ok der inne. Lykke til!!!