Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Småtroll 1-2 år

Name it
22:19 8.11.2008
Noen som har efaring med Name it vinterdresser? Var å prøvde i dag. Passformen var bra og enkel å kle på, men hvordan er de ellers? Tåler de snø, vind, regn, lek og alt annet en dress bør tåle?
Mammatileipia
Sv: Name it
22:26 8.11.2008
Jeg har ikke erfaring selv, men har hørt mye bra :)
Anonym
11:21 9.11.2008
Er superfornøyd med den.:)
Little Dreamer
21:34 9.11.2008
Name it har to forskjellige dresser. Èn til ca 300kr og én til ca 600kr (som jeg vet om. Kanskje de har fler!)

Vi kjøpte den dyreste for en ukes tid siden, og er veldig fornøyd! Den skal være vann- (avstøtende?) og vindtett, den er deilig å myk, god bevegelighet. Også har den en fiffig knapp i halsen som gjør at ingenting klumper seg og gnager under haka (har hatt det problemet tidligere).
Masse god plass inni :)

Nå har vi ikke fått testen den i akebakken eller slapsevær enda, så der kan jeg ikke uttale meg..
ifie
20:19 10.11.2008
Takk for svar!
Det var en til ca 600 vi prøvde ja. Rutete mønster. Var veldig myk og god. Tror kanskje jeg går for den i år, så får jeg håpe kvaliteten er brukbar også.
Mammatileipia
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------