Får vi en jente blir det Filippa,blir det gutt får han navnet Finn Matheo:-) Er så fornøyd:-) Begge blir oppkalt etter farfar(Finn) som døde av kreft i høst.
Finn Matheo - utrolig "merkelig" kombinasjon. Fint med oppkalling, men hva i huleste heiteste er poenget med å bruke Finn først når man uansett bare skal bruke Matheo? Da ville jeg gått for Matheo Finn, på tross av dårlig klang. Vitsen med oppkalling forsvinner jo ganske når "alle" bare bruker Matheo.
Det er selvfølgelig det viktigste, ja! :-) Men hvis dere har en Mia fra før (aldeles nydelig!) synes jeg Mia og Finn hadde vært utrolig herlig sammen! :-) Hadde gladelig brukt Finn, faktisk :-)
Men Filippa er råfint, som sagt. Matheo er fint, men synes det er pinglete og litt feminint (datteren vår har jentevarianten som andre fornavn, kanskje derfor)...
Hei dere!
Flotte navn! Har tenkt på Filippa selv men det blir i tilfelle hvis jeg får ei jente senere en gang. Matheo var helt utrolig nydelig! Begynner å revurder litt her dersom det blir en gutt faktisk..må høre hva sambo sier :) Finn er ikke så vanlig, det viktigste er at dere er fornøyd..jeg hadde kanskje gått for Filip Mateo...men hver sin smak, syns ikke det ble galt med Finn Matheo heller :)