Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

Navnedebatten

Velkommen til navnedebatten!
Hvor mange kjenner en som heter Emil, og hvor i landet bor dere???
11:44 12.10.2008
Ser i tråden hva heter de barna du kjenner somer født i 2008 at ingen heter Emil. Merkelig, siden det var nr 9 på navnetoppen i -07...
Syn det navnet er kjempefint, men vil ikke bruke det pga navnetoppen 2007... Hva ville dere gjort?
lillegutt ventes i oktober
Sv: Hvor mange kjenner en som heter Emil, og hvor i landet bor dere???
12:32 12.10.2008
Jeg kjenner ingen Emil. Synes også det er fint. Ville gått for det hvis det er favoritten. Du kan jo sjekke på www.ssb.no hvordan det ligger an i fylket ditt, det er store lokale variasjoner.
prebs
12:33 12.10.2008
jeg bor i vestfold, syns ikke det er såå mange barn som heter det, jeg kunne fint brukt det selv, jeg vet om en på min alder, og 2 i 10 års alderen som heter det...
Mamma til Celine+baby i magen
14:49 12.10.2008
Jeg vet bare av en liten gutt som heter det. Jeg bor i vest-Finnmark. Men ser jo da i bursdagssiden i lokalavisa at der stadig vekk er en liten Emil eller to som har bursdag. Forresten er det et veldig fint navn som vi selv vurderer litt, da sammen med et navn til...
huldra87
15:58 12.10.2008
Bor i Vest-Finnmark. Kjenner tre Emil. De er mellom 2 og 10 år.
+tile+
16:16 12.10.2008
Jeg kjenner to Emil'er. En som er ca 25 år (bor i Sverige) og en som er 10 år (bor i Telemark). Bor selv i Osloområdet. Jobbet litt i barnehage for noen få år tilbake, men har faktisk aldri truffet på noen Emil som er yngre enn den 10 åringen jeg kjenner.
Tamtitam
16:26 12.10.2008
Kjenner en på 4 år og en på 25, og vi bor i Bergen.
gamle erteposen
19:26 12.10.2008
Emil er et fint navn. Jeg bor på østlandet og kjenner 3 små Emil'er. Det er jo ganske poppis, men hvis jeg virkelig hadde likt navnet så hadde jeg ikke droppet det på grunn av det.
sonne
19:31 12.10.2008
Jeg kjenner to som heter Emil ,en på 1 år og en på 27 år. begge bor i Troms
syngejente
19:35 12.10.2008
Bor på østlandet og kjenner fire Emil'er. Synes det er oppbrukt..
Ava får SØSTER
19:55 12.10.2008
Nå måtte jeg tenke meg litt om, men jeg vet nok om en god del.

Det er en Emil på 4 på avdelingen til datteren min, en Emil på 13, en Emil på ni, en Emil på 17 og to Emil på 20. Konfirmerte meg vel også med en Emil som da er 19, så da blir det syv Emil da... Alle bosatt i Oslo-området.

Jeg liker navnet godt og kunne fint brukt det selv.
Siklerotte
15:39 13.10.2008
Sønnen til kusina mi er 4 og heter Emil. Var litt skuffa når de valgte det navnet, fordi jeg synes det er så oppbrukt. Bor i Vestfold.
mammanutt m. micronutt
15:45 13.10.2008
sønnen min heiet emil....her er det 4 som heiter det...ein på 5,ein på 10 og ein på 15....sønnen til søskenbarnet mitt heiter det og....bur i øystese...eg bur i vik i sogn
turid84
16:02 13.10.2008
Bor i Oslo, og kjenner en Emil på 5 år i barnehagen til datteren min. Ellers kjenner jeg ingen;-) Synes Emil er et kjempe koselig navn!:):)
M* Prinsesse Maria Victoria *M
18:36 13.10.2008
Mannens fetter på 12 år heter Emil, samt babyen til et vennepar. Vet også om en Sigurd Emil, en Nicolay Emil og en Emil - disse uttaler navnet med lang i, og er alle voksne karer. I tillegg kjenner jeg 2 Golden Retrivere som heter Emil. Totalt 7 Emil'er jeg vet om :-) Et artig navn, men ikke noe jeg hadde valgt.
Vannmann31Gravid
19:55 27.10.2008
Kjenner 2 Emil, bor i Hedmark
nyttårsbabyimagen
21:17 27.10.2008
Sønnen min på 3 år heter Emil Andreas. Visste ikke at det var så poppis da vi valgte det faktisk. Det fant vi først ut i ettertid. Ikke at det spiller noen rolle, han kunne ikke hatt noe annet navn :)

Vi bor på østlandet.
LindaKristin1980
12:46 28.10.2008
Kjenner 1 Emil, bor i Akershus:)
Juninurket09
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)