Alexandra får (mest sannsynlig;O)) en lillebror......hva syns dere om Alexandra og Oliver??
07:42 12.10.2008
andre forslag??
tenker også på
-Andreas -oppkalling
-William -oppkalling
-Wilhelm -oppkalling
-Oliver -favoritten min NÅ, men d skifter stadig ,P
-Kasper
-Greger -veeeeldig lite pop hos bf, men jeg veit ikke om jeg skal drite i d ennå........;)
-Fredrik -er ikke spes begeistra, egentlig
-Benjamin -njaaaaa........
-Martinus -syns d er litt stilig, asse ;) men blir kanskje litt vel spes...?
Sv: Alexandra får (mest sannsynlig;O)) en lillebror......hva syns dere om Alexandra og Oliver??
10:31 12.10.2008
Alexandra og Oliver var kult sammen: )
Ellers av dine forslag er favorittene:
August - veldig flott og stilig til Alexandra
Fredrik - flott kongenavn helt i stil med Alexandra
Andreas - pent navn og flott til Alexandra
Benjamin - koselig og langt navn som passer
Både Wilhelm og William passer godt til Alexandra, men jeg er ikke så glad i dem.
Kasper er fint, men kanskje ikke optimalt til Alexandra.
Martinius liker jeg absolutt ikke.
Greger liker jeg heller ikke, med mindre man heter Werle til etternavn...
(Han het riktignok Gregers da.) Og dessuten synes jeg ikke du skal gi beng i hva barnefaren mener, begge må være enige.
Sv: Alexandra får (mest sannsynlig;O)) en lillebror......hva syns dere om Alexandra og Oliver??
19:07 12.10.2008
Her vi bor, blir d ikke Æv-gust... mer AUUgust ;) på en måte...:) mellomnavn er allerede bestem, d skal ikke brukes, bare være på papiret, d er Wilhelm... Så August Wilhelm blir jo bare litt weird da ;) selv om Wilhelm ikke skal brukes.... Oliver Wilhelm er jo heller ingen kjempesuksess :P men, kanskje hakket bedre?? :)
huff navn er bare SÅ vanskelig altså !!! finner jeg noe jeg vil gå for, er så klart ikke bf enig :/ han syntes Oliver klinger rart...?? d gjør da ikke d?? ikke på våres dialekt, heller.... jeg syns d er kjempesøtt. Men liker litt August å, da... syns bare at August Wilhelm ble en katastrofe.....
19:20 12.10.2008
Jeg synes Andreas, Oliver, Kasper og Benjamin er de beste alternativene. William og Fredrik er ok. Resten liker jeg ikke, spesielt ikke Greger og Martinus.