Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Les mer om barnevogntester her: www.Klikk.no/foreldre
klarer ikke bestemme meg...teutonia timmy eller GT safari....
10:22 30.09.2008
Trenger en trille å jeg står mellom safari og timmy. De er jo så froskjellige. Synes ikke safarien er noe fin med de store hjula (16") men den skal jo være så stødig og god å trille. Teutonia timmy har jeg fått skikkelig sansen for men skulle gjerne sett at det var 3 hjul.....valgets kvaler. Noen med erfaringer og innspill?? hjelp:P
Mamman til Fillip
Sv: klarer ikke bestemme meg...teutonia timmy eller GT safari....
10:23 30.09.2008
har dritlyst på teutonia s3 også men den er jo så dyyyr :/
Mamman til Fillip
13:19 30.09.2008
Jeg har Gt Safari,den er kjempegod! Har hatt MANGE vogner,og den er hittil den jeg har vært mest fornøyd med,særlig til den prisen. Synes også den med de store hjulene ikke er særlig pen å se på,men den er utrolig god å trille. Du får jo kjøpt den med små bakhjul også,ikke særlig stor "trille" forskjell på asfalt hvertfall.
djoolia 05.01.07 + 14.06.08
11:20 30.09.2008
Har ingen erfaring med GT Safari, men synes ikke den ser noe pen ut. Vi har Timmy vi, og den er jeg superfornøyd med!! God å trille, grei plass under vogna og så er det så praktisk kalesje som kan åpnes helt bak på varme dager. Kjempefin er den. Eneste er jeg mangler er å kunne trille barnet vendt mot meg..
Så da får du bare bestemme deg om du vil ha 3 eller 4 hjul. Vil anbefale deg å dra i en butikk og prøve vognene, så kjenner du hvordan de er å trille.
Minnie Mom
20:56 30.09.2008
Har væer å prøvd begeg to i butikken ja. De er jo kejmpe gode, men 3hjulingen er jo hakke bedre å manøvrere men har jo ikke full liggestilling....argh...finner vel utav det. Hjertli takk for svar:)
Mamman til Fillip
21:06 30.09.2008
Trehjulinger er mye, mye bedre å trille. Gt er jo kjent for å være en god og stabil trehjuling.
Har selv en timmy, den er en god og lun vogn som er forholdsvis god å trille. Men liker mye bedre trehjulingen min (oth), så det er den som blir brukt til dagen nå. SAvner ikke full liggestilling, synes han sover minst like godt i othen (liggestilling er ganske lik på gt og oth).
Synes også lufthjul er mye bedre på vinterføre og terreng, så om du går for timmy ville jeg valgt lufthjul.
*tutta&gutta*
23:30 30.09.2008
ok, takk for tipset om lufthjul:)
Mamman til Fillip
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem