Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Les mer om barnevogntester her: www.Klikk.no/foreldre
Har lyst å kjøpe ei sportsvogn/trille som ikke tar så stor plass - noen å anbefale?
11:32 28.09.2008
Bruker nå sportsdelen på Emmaljunga (er en combivogn men husker ikke nøyaktig hva den heter). Det er ei god vogn og allting, men problemet er at den tar så sinnsykt med plass! Når jeg skal ha den i bilen må jeg montere den fra hverandre og putte hjuldelen i bagasjerommet og vogndelen i baksetet. Veldig tungvindt!
Mini er 10 mnd. Noen som har ei bra vogn å anbefale som man ikke trenger å montere fra hverandre når den slås sammen? Men som han allikevel kan ligge og ta seg en blund i? Men ikke av de veldig dyre vognene.
Jeg hadde tenkt litt på ei Carenavogn med "dashbord" oppå. Ser så fine og praktiske ut, men har hørt at mange plages med at hjulene knirker sånn?
detbesteiverden
Sv: Har lyst å kjøpe ei sportsvogn/trille som ikke tar så stor plass - noen å anbefale?
11:39 28.09.2008
Mclaren. Ingen over, ingen vedsiden :-) Oser kvalitet. De billige trillene er noe dritt. Invester litt ekstra, og få noe som er brukevennlig.
Anonym
Sv: Har lyst å kjøpe ei sportsvogn/trille som ikke tar så stor plass - noen å anbefale?
12:47 28.09.2008
Enig. ikke kjøp trille med kjip kvalitet. Hva med bugaboo bee? dyr ny, men finnes jo noen på finn kanskje? Den er hvertfall veldig solid, litt mer vogn enn maclaren syns jeg. og blir liten sammenlagt og har stor shoppingkurv under.
Anonym
13:26 28.09.2008
Gt safari.. Super sportstrille.og ikke minst billig.. Beste vogna jeg ever har hatt,og jeg har hatt MANGE :)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem