Ny her på BarnetMitt?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Forum

AD/HD debatten

Ca. 3-5 % av alle barn i Norge har AD/HD i lettere eller alvorlig grad. Her kan dere foreldre diskutere og utveksle erfaringer rundt det å ha et barn med AD/HD. Hvor får man hjelp og hva slags hjelp finnes? Send oss også gjerne tips om det er noe vi burde skrive mer om.
Forsikring av adhd-barn
22:00 19.09.2008
Finnes det noen forsikringsselskap som forsikrer barn med adhd? Jeg har hørt at det kan være vanskelig å få tegna forsikring på barn med den typen diagnoser og har ikke tatt meg bryet med å ringe rundt til selskapene. Noen som vet noe mer?
nick_343393
Sv: Forsikring av adhd-barn
00:15 20.09.2008
Du får grunnforsikring, det kan de ikke nekte deg. ACE mener jeg har utvidet forsikring.
Anonym
09:45 25.09.2008
Vårt barn (som har diagnose) har utvidet barneforsikring hos if... Det var ikke noe problem, så vidt jeg husker.
sistemann79
14:51 26.09.2008
Vi har fått utvidet barneforsikreing på frøkna vår, men det fulgte med et skriv hvor det sto at ting som skjedde pg adhd ble ikke dekt.
Veldig lett å vite hva som er pga adhd og ikke.:o/
Budeia82,m/3 jenter.
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem
Google 

BarnetMitt.com    Web

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)